Gå til innhold

Lurer ang emmaljunga-vogner, ser mange her har erfaring med de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er forskjell på de forskjellige modellene: Edge Duo Combi, Classic Duo Combi, Smart Duo Combi og Sport Combi??

Og hvorfor heter de både Duo og Combi i navnet, kan jo ikke være begge deler?? Sport Combi er jo grei, regner med det er en kombivogn siden den heter det, men hva med de andre som har begge navn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror det stort sett er duovogner med forskjellig utstyrsgrad. Gå inn på emmaljunga.no, der ser du hva hver enkelt vogn inneholder, og hvorda de ser ut i forskjellige farger...

Skrevet

Ja, er en sammenlikningstabell på emmaljunga.no. De er duovogner alle sammen, vet ikke hvorfor de har slengt på kombi i navnet, forvirret meg også i starten.

Skrevet

For oss stod det mellom Edge duo combi og smart duo combi. Det ble Smart pga: jeg liker ikke snøret som er knytt på Edge, Smart er billigere, og de ekstra funksjonene som er på de andre vognene, kan vi helt fint klare oss uten. Og så er jeg ikke sikker på om man får både stelleveske og kjørepose med andre enn Smart.

Jeg må vente enda noen uker før det blir trilling, men den virker veldig solid og stabil. Og så ser den jo bra ut:-)

Det med Duo og Combi- navn, kan jo kumme av at de bruker andre betegnelser i Sverige???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...