Gå til innhold

Noen andre som er de eneste i "gjengen" uten barn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser sånn ut i grunn....

Eller jeg har en stedatter da...men hun er her kun annenhver helg...Liksom ikke helt det samme....

Tror jeg daglig hører mas fra en eller annen om når vi skal ha...Hvorfor vi venter osv...

Har mest lyst til bare å rope ut at vi ikke kan få barn...Sånn at de snart kanskje bare kan holde kjeften sin...

Slitsomt å høre på maset til tider...Å slitsomt å se på alle de o store magene....eller alle de små skjønne bebisene rundt omkring...

sukk...

aner jeg en smule missunelse?=) hehe..

sambo er å lei av at kompiser spør når vi skal ha så han er begynt å si at jeg er gravid, da blir det stillt på dem men de skjønner at han bare tuller!=)

Jepp, føles slik ut iallfall ;-) Men prøver jo, slik at jeg ikke "blir utenfor"..!Men rart hvordan svært mange forandrer seg etter å ha blitt foreldre, både positivt og negativt selvsagt, men gjerne det "negative" en legger mest merke til. Men kan jo være greit det, kanskje jeg da unngår å gjøre det samme selv om jeg skulle være så heldig å bli mamma...men skal aldri si aldri, hehe, ammetåka kan vel ta oss alle :-)

det blir til at man oppserverer andre, hvordan de oppdrar ungene sine og slikt, og både jeg og sambo har ofte sakt til hverandre flere ganger at SÅNN vil vi ikke at våre unger skal bli=)

så kansje lærer vi av andres feil, ja også de positive tingene og da, slik at vi blir litt mere tryggere og hvet mere til vi blir foreldre=)

Annonse

Hahaha (= det er akkuratt slik vi også har det. Vi er enige om mange ting vi ikke skal gjøre når vi får barn, ting vi ikke skal si, og ikke SKRYTE SÅ MASSE av våre egne barn. Men egentlig er vi bare misunnelige. Og litt etter litt ser jeg vel at de andre som har barn reiser på ferier sammen, og gjør andre ting sammen. Vi deler på en måte ikke de samme interessene lenger. Men vi prøver og prøver, snart blir det kanskje blink for oss også!

Joda, lærer mye positivt også, og har fortsatt mange stunder som er "som før". Men litt trist og rart, f.eks når flere av mine beste venner skulle samles (alle har barn) og dette ble lagt på et tidspunkt da jeg ikke kunne komme fra. I ettertid sa da hun ene "var like greit at du ikke var med, for det ble bare mye babysnakk"...det var sårende. Uten at hun sikkert tenkte noe over/mente noe med det, for hun er jo verdens snillest - var sikkert ment som at jeg ville ha kjedet meg e.l. Og jeg har aldri gitt uttrykk for at snakk om barn/erfaringer etc. kjeder meg, for lærer jo mye, og interessant å høre deres erfaringer og slikt for å legge på minne. Rart med disse mødrene ;-)

var med på å feire 2 årsdagen til gutten jeg er fadder til, der var det bare venner av meg med unger, føltes litt rart da men jeg overlevde og syntes det var veldig koselig, ble kansje litt misunnelig men...

vennina mi prøver forbrilsk og overtale meg til å få egene barn men har ikke sakt til henne at vi prøver så hun spør hver gang jeg er på besøk der, så nå burde spira sitte snart for nå begynner jeg bli lei av maset=)

Enig med deg. Håper på at denne pp blir suksess :-) Men av en eller annen grunn har jeg ikke helt troen på det. Men gjør vårt beste for å få det til, merker av og til at jeg blir litt smårar i hodet av å tenke "hvis, om, atte"...hehe.

Annonse

Jeg har svært få preferanser. Er selv født veldig tidlig på året, og husker jeg brukte å ønske at jeg var født en mnd før, for da var det før jul og dermed mer oppmerksomhet.Jeg fikk ofte bare en ekstra stor pakke på julaften istedet med slektninger fordi de da slapp å sende ny pakke like etter jul igjen osv. Var selvfølgelig kjekt å være født så tidlig når jeg fylte 18 (først på utested og med lappen) og 20 ( slapp skjelven når spurte om sprit på polet - kunne heller avslappet dra frem leg'en..hehe). Men bortsett fra de to hendelsene så kunne jeg gjerne vært født i desember :-)

Godt å høre at du faktisk noen ganger kunne tenkt deg å hatt bursdag i desember. Når en tenker seg om er det jo positive sider ved alle måneder, men jeg har liksom hatt et lite ønske om å ikke føde i des. Broren min har bursdag da, og han blir liksom alltid "glemt". Han får gaver til jul, og så må liksom alle bare finne på noe til han fyller året også. Blir liksom aldri den helt store dagen for han. Likevel, klarer vi bli gravide er jeg GLAD uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...