Gå til innhold

Andre med barn som har reagert på vaksina?


Mamma til 3 <3

Anbefalte innlegg

Fikk tok to sprøyter på 3mnd kontrollen i går. Lillegutt var helt utrøstelig i går kveld stakkar.Så han var helt utslitt av all gråtinga. Han fikk en stikkpille og roa seg etterhvert stakkar:) Heldigvis sov han godt i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grua meg jeg også,men det gikk mye bedre enn jeg huska fra forrige gang, Skal tenke på deg/dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillegutt var veldig grinete i nesten 1 uke etter sprøytene... Han sov heldigvis godt om natten, men i 3 dager sov han ikke ett minutt på dagen unntatt når vi gikk tur... Holdt på å gå på veggen jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Håkon fikk feber. Var oppe i 38,5, men det forsvant i løpet av 1 døgn. Han var litt søt der han lå på sofaen og klaget... syns tydeligvis fryktelig synd på seg selv.

Gikk heldigvis fort over og han hadde ikke noe vondt i stikkstedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble veeldig grinete utover kvelden og fikk feber (38.8). Hadde også veldig vondt i stikkstedene sine, hylte og bar seg ved av og påkledning stakkars.. ikke gøy for en liten kropp!

 

Sutringa gikk over etter 3 dager ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amalie fikk vaksina på tirsdag og har vært litt sutrete på dagen igår og i dag.. kanskje det er pga vaksina da.. for hun har vært blid og fornøyd en periode, men nå er alt grusomt liksom..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakob var veeeeldig grinete på mandagskvelden etter sprøytene, helt utrøstelig- har ikke hørt han gråte sånn før :( nå er det bedre, men han har gråti mer enn før både i dag og i går- ting han bare har sutret litt for før har vært veeeelig grusomt de siste dagene......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...