Gå til innhold

Takk for meg jenter :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som de fleste vet at jeg sliter med fødseldepresjon og har det ikke bra i det hele tatt.. men de siste uken gikk det litt bedre... men siden Lørdag vet ikke om dere har fått det med dere døde en gutt av krybbedød... jeg har altid vært overnervøs for det men nå er det enda verre.. jeg sover ikke og det gjør snuppa ikke heller.. jeg går rundt og sjekker henne hele tide.. jeg får ikke slappe av og får flere panikkanfaller om dagen.. Nå har jeg spurt mannen min om han kan blokere denne siden for en liten stund.. sånn at vi kan få roet oss ned og at jeg kan finne meg selv igjen..

stor klem til alle

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker deg lykke til miss knl og god bedring snart:-) Klem

Skrevet

Må si jeg har sjekket jenta mi ekstra jeg også etter jeg leste om han som døde i krybbedød...Det er min store angst!

Håper det snart går bedre med deg og at du får slappet litt av. Håper du klarer å finne roen etterhvert. God bedring og stor klem til deg!

Skrevet

Har ikkje fått me meg det om den gutten som døde..!? hvor står det eventuelt?

Skrevet

står noe på modne foreldre forum... tror det var en fra oktoberklubben... grein nesten da jeg leste det... :/ huff...

Skrevet

Det har stått om det på småtroll 0-1 år også...Grein som bare det her!

Skrevet

Håper du får slappet av og kommer til hektene igjen!

God bedring!

Klem :-)

Skrevet

Ønsker deg masse lykke til! Sender deg positive tanker!

Klem

Skrevet

Håper det ordner seg for deg etter hvert, og at du får den hjelpen du trenger nå. Masse lykke til =)

Skrevet

HEI!

Ønsker deg kjempe masse lykke til og håper det order seg for deg snart.

Dette er en tid som skulle vært en koselig tid for deg og ikke en tid fylt av engstelse, håper du får den gode følelsen igjen.

Skal tenke på deg....

Skrevet

Lykke til!!! Håper du får ordentlig hjelp for dette, fødselsdepresjon er ikke til å spøke med!

Skrevet

Sende dæj mange goe tanka, å ønska om at du ska bli bra snart, å klare å nyte den hær tia, istedenfor å være engsteli.

Masse lykke til

Skrevet

Håper du blir bra snart!! Ønsker deg masse lykke til!

Stor klem fra meg:)

Skrevet

håper alt går bra med deg og at du blir bedre snart:)

masse lykke til

klem

Skrevet

Masse lykke til fremover... Må innrømme jeg har vært oppe ørten ganger i natt og sjekket om hun puster... Det tar på å lese om slike hendelser... Stakkars de som opplever det. må jo være bare helt grusomt!!

Håper du kommer deg snart!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...