miss_knl*babynr3påvei* Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Som de fleste vet at jeg sliter med fødseldepresjon og har det ikke bra i det hele tatt.. men de siste uken gikk det litt bedre... men siden Lørdag vet ikke om dere har fått det med dere døde en gutt av krybbedød... jeg har altid vært overnervøs for det men nå er det enda verre.. jeg sover ikke og det gjør snuppa ikke heller.. jeg går rundt og sjekker henne hele tide.. jeg får ikke slappe av og får flere panikkanfaller om dagen.. Nå har jeg spurt mannen min om han kan blokere denne siden for en liten stund.. sånn at vi kan få roet oss ned og at jeg kan finne meg selv igjen.. stor klem til alle
vero.no Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Ønsker deg lykke til miss knl og god bedring snart:-) Klem
Hemmeline Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Må si jeg har sjekket jenta mi ekstra jeg også etter jeg leste om han som døde i krybbedød...Det er min store angst! Håper det snart går bedre med deg og at du får slappet litt av. Håper du klarer å finne roen etterhvert. God bedring og stor klem til deg!
vero.no Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Har ikkje fått me meg det om den gutten som døde..!? hvor står det eventuelt?
Mamman til Ask (12/06) Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 står noe på modne foreldre forum... tror det var en fra oktoberklubben... grein nesten da jeg leste det... :/ huff...
Hemmeline Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 Det har stått om det på småtroll 0-1 år også...Grein som bare det her!
*Lucia* Skrevet 8. mars 2007 #7 Skrevet 8. mars 2007 Håper du får slappet av og kommer til hektene igjen! God bedring! Klem :-)
Mary1- født victoria Skrevet 8. mars 2007 #8 Skrevet 8. mars 2007 Ønsker deg masse lykke til! Sender deg positive tanker! Klem
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #9 Skrevet 8. mars 2007 Håper det ordner seg for deg etter hvert, og at du får den hjelpen du trenger nå. Masse lykke til =)
Guttemamma :o) Skrevet 8. mars 2007 #10 Skrevet 8. mars 2007 HEI! Ønsker deg kjempe masse lykke til og håper det order seg for deg snart. Dette er en tid som skulle vært en koselig tid for deg og ikke en tid fylt av engstelse, håper du får den gode følelsen igjen. Skal tenke på deg....
pingu-72 Skrevet 8. mars 2007 #11 Skrevet 8. mars 2007 Lykke til!!! Håper du får ordentlig hjelp for dette, fødselsdepresjon er ikke til å spøke med!
Msmarita <3 04.12<3 Skrevet 8. mars 2007 #12 Skrevet 8. mars 2007 Sende dæj mange goe tanka, å ønska om at du ska bli bra snart, å klare å nyte den hær tia, istedenfor å være engsteli. Masse lykke til
Kristannaa Skrevet 8. mars 2007 #13 Skrevet 8. mars 2007 Håper du blir bra snart!! Ønsker deg masse lykke til! Stor klem fra meg:)
tess27 jonathan kom 23.12.06 Skrevet 9. mars 2007 #14 Skrevet 9. mars 2007 håper alt går bra med deg og at du blir bedre snart:) masse lykke til klem
popkind Skrevet 9. mars 2007 #15 Skrevet 9. mars 2007 Masse lykke til fremover... Må innrømme jeg har vært oppe ørten ganger i natt og sjekket om hun puster... Det tar på å lese om slike hendelser... Stakkars de som opplever det. må jo være bare helt grusomt!! Håper du kommer deg snart!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå