Gå til innhold

God morgen!!!???


25.nov.08 og 14.07.06

Anbefalte innlegg

God morgen!

Inatt regna det veldig mye, det vet jeg fordi jeg var oppe hver time for å dytte inn smokk, trøste for den nye tanna som kommer høyere opp og skifte 2 bæsjebleier. Trang i øya nå.

Nå snør det, så detta været er rart.

Ha en knall dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen...hørte regnet jeg og. Var oppe og matet kl.5, men hun ville ikke sove igjen så nå er vi litt trøtt. Men sove skal hun ikke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!! Her har det vært mat hver annen time i natt...det sluttet å regne i går kveld, og nå er det faktisk opphold - og jeg har sett de første "gåsungene". Det nærmer seg vår!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gooood morgen jenter :)

Her er det strålende sol - nydelig vær!!

Har sovet som en stein hele natten jeg, våknet 07.50 av lillegutt som "ropte" "kom å hent meg"!!! ( leenge siden jeg har sovet såå godt)

 

Ha en fiiiin dag jenter ( snart helg nå )

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jah.. :o)

 

Her har småtten holdt på siden 04, han sovnet kl 09 da. Håper han holder øya igjen et par timer, det er godt å få litt alenetid etter mange timers sutring ;o)

 

Sola skinner her, men brøytebilen har tatt så dårlig i oppkjørselen vår at det ligger en 20 cm tykk såle som nå blir bløtt opp.. Så jeg kommer ikke ut med vogna eller bilen eller noe.. Værfast bokstavelig talt :oP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!!

 

Her har snuppa sovet som en stein fra 18-8!!! Har begynt å kutte ned på dagsøvnen samt innført grøt til frokost og igår måtte hun gi tapt for søvnen 1 time tidligere enn hun pleier!! Sov til gjengjeld 14 timer og mor er ganske uthvilt nå :)

 

Her er samme været som mamman til Jørgen, men nå er det slutta å snø/regne da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...