Gå til innhold

Anbefalte innlegg

El-testen ble positiv igår som ventet og mannen stormet i seng sammen med meg i går kveld. Det ble altså en flott avslutning på dagen. Men tro ikke at jeg er fornøyd med gårsdagens innsats. I kveld må han til pers igen og kanskje i morgen også. Høres jeg desperat ut? Kan trygt si at her skal det ikke spares på kruttet. Mulig det skytes med løskrytt, men samma søren skal det skytes.

Ha en fortreffelig dag jenter. Jeg sitter nå her med et smil om munn og lurer på hva som skjer i de nedre regioner. Ønsket er jo en horde med sprellende celler som forsøker å komme inn i egget. Realiteten er kanskje en hel hær på rygg etter nattas svømmetur :-)

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8535405-igang-med-el-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som en god plan. Stå på!

Helt sikker på at ikke alle svømmerne ligger på ryggen, det er sikkert en tapper sterk svømmer som står distansen helt ut, for så å erobre det skjønne, forsvarsløse egget.

Om et par uker får du svar....

Lykke til med fortsatte aktiviteter!

Klem

Heia, heia Martine!

Hipp hurra for at el er kommet til ditt hus. Lykkelige er de som kan pule med et godt formål for øyet!!

Tenk, jeg tror jeg også begynner å få el snart. Har pimpet hostesaft for livet da jeg aldri har merket noe til det berømmelige el- slimet og jeg treo jaggu det nytter. Slimet er som det inne på pernille, hehe.

Så var det bare å få seg en runde da. Han er borte i natt med de tre søte små, men tipper at det er flott for meg å ta det i morgen når han kommer hjem, jeg kjenner tross alt ikke el. smerter enda. Det kommer vel i morgen.

Martine, vi går inn i dette i lag jeg i noen og 20. pp og du i den 20, det må vel være et tegn?????

Vi koser oss i helga, på rygg, med ro resten av natta slik at gutta får det best mulig på jakten sin.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...