Gå til innhold

Ekkelt og pinlig spørsmål, men vet ikke hvor andre steder jeg kan spørre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer an på hvor længe siden det er du har født. Du kan sagtens bløde i 8 uker efter du har født. Det kommer lidt i bølger, men hvis du overhovedet er bekymret så skal du ringe til din fastlæge eller ind på polyklinikken der hvor du fødte - de vil altid svare selv om det er længe siden du fødte. Klem

det kan være hemoroide. Jeg fikk slik blødning ca 1 uke etter fødselen. Det varte i ca 1 uke. Presset nok på meg hemoroide under fødselen som så sprakk. Men er du veldig bekymret så kontakt lege

enig, kan være en hemoride eller to eller tre. Alt etter som. Spørs jo litt hvordan blodet ser ut også, tenker spes mengde og konsistens. Er det ved spesielle situasjoner blodet kommer?

Er 5 uker siden jeg fødte, kommer når jeg er på toalettet å gjør nr 2, er friskt blod som kommer og kun når jeg er på toalettet. Kan det være indre hemorider?får kontakte lege hvis ikke det gir seg, men lurer på hvordan det evt behandles hvis det er hemorider.?

Annonse

Du får kjøpt hemoride-salve/stikkpiller på apoteket... Går jo ann å prøve, hvis du synes det er litt kjedelig å gå til legen med det... Og hvis det ikke går over med salven så kontakter du legen...

Jeg har det samme. Fikk det 3 uker etter fødsel, friskt blod. Det er indre hemorider. Hos meg er det litt vondt å trykke også. Det som hjelper er stikkpiller, Scheriproct, men de er på resept. Bare ring legen din, du, så blir du kvitt dem. Men de går stort sett over av seg selv også, hvis du orker å vente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...