Gå til innhold

El test i strimmel som graviditets test?+NOEN ??


1 gull 07,1 gull 2010.

Anbefalte innlegg

testet igår,første gang noen gang eg har fått to helt like streker opp,,er på dag 36 så kan vell ikke være el.noen erfaringer som har brukt de som graviditets test?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

el tester slår ut på graviditet og ja..hehhe,måtte jo teste det med de pinnene jeg hadde igjen;-)

men kjøp deg nå en graviditetstest for sikkerhetsskyld..har hørt at om du gravidetester med el test,så kan du få misvisende svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan være misvisende svar, men jeg testet med el tester, og jeg viste når jeg hadde hatt el, og når jeg testet med el tester da jeg skulle ha mensen, ble de bare mer og mer positive etter som dagene gikk, den 3 dagen testet jeg med gr test og den ble veldig fort positiv, hadde nesten ikke tisset ferdig på pinnen=)))))

 

Grunnen til at jeg testet i 3 dager, er at jeg da jeg letet etter el hadde jeg aldri mer enn maks 2 dager med postiv test.

 

lykke til, krysser fingrene for deg=)

 

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for svar,blir spennende å se.,men rart om det er en sein el da på dag 36,hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer jo ann på hvor regelmessig syklus du har. jeg vet at jeg har på 29-30 dager og at jeg alltid på dag 14 eller 15 tester postivt, så da jeg fikk pos el test på dag 28, 29 og 30, da skjønte jeg det og de ble bare klarere og klarere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde ma i desember å fikk mens igjen etter 7 uker den 1 februar,men før jeg var gravid hade jeg på ca 28 dager.kan ikke tenke meg mensen skal komme etter 7 uker denne gangen og,skjønte det forrige mnd med tanke på ma en,men,gjenstår å se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvis dere aaaaaner hvor heldige dere er som har regelmessig da! her har man ikke det for fem flate øre...det kan gå 28 dager...og det kan gå 50!frustrerende...så veit faktisk ikke om jeg er 9 eller 11 uker på vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...