♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 hvor langt over termindato er man der du bor før de setter igang fødsel... ? da mener jeg så lenge mor å barn har det bra? ...her lar dem folk gå til 18 dager over termin.. synes det er utrolig lenge,,,,, bekymret,,,, 7 dager over termin idag,ingen tegn til noe fødsel i anmarsj..
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 ca 14 dager her mener jeg, sikkert noe avvik i begge retninger. Men man er faktisk ikke overtidig før det har gått 14 dager over termindatoen, og hørt om de som har ventet da til dag 21 før i gangsettelse.
Roketikka Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Er nok litt forskjellig fra sykehus til sykehus tror jeg. Men de fleste venter til 14-dager før i gangsetting. På Lillehammer gjør de det etter 1 uke ....Selv ble jeg igangsatt 16. døgnet på overtid forrige gang. Håper jeg slipper å vente så lenge denne gangen ;o) Lykke til!!!! Uansett ikke lenge igjen for din del da!!! Jeg har enda 14 dg til termin.....)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Har termin på en søndag, har fått beskjed om at da setter de i gang på fredag, altså 12 dager over...
godiva med 3 gull Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Jeg er 7 dager på overtid nå. Gikk 19 dager over sist før jeg ble satt igang. Det gikk ikke så greit pga dårlig "fødeinstinkter". Kroppen min skjønte ikke helt hva den skulle gjøre.. Og stort barn. Fikk da beskjed om at jeg måtte komme igang helst før termin om jeg skulle ha flere barn.. Var til kontroll en uke før termin og ble enige om at jeg skulle se det an til en uke over termin for å se om kroppen ordner opp denne gangen.. Hadde time igår for å ta vannet om jeg ikke hadde født.. Kom på sykehuset. Legen jeg hadde kontroll hos sist var der ikke, så jeg fikk en måling av babyen ( 4600 ble hun målt til) og sendt hjem med ny time om en uke.. Så ikke alltid man kan høre på hva som blir sagt heller.. Tydeligvis
Elias og Kristians mamma Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 jeg er 9 dager over termin og var hos jordmor istad. hun ringte og bestilte time til meg på sykehuset den 13.3 for igangsetting, altså 14 dager over termin. håper det skjer noe før det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå