Gå til innhold

hvor langt forhold bør en ha før en blir gravid?

Anbefalte innlegg

Hei

Er ny her inne.

Meg og typen har vært sammen i 8 mnd.

Kjent hverandre i vel et år.

Jeg er 23 og han 25.

Leser om så mange her inne som har vært sammen i veldig mange år, og de er fortsatt usikker på om de tør prøve.

Jeg har alltid ville ha barn tidlig, og føler eg må benytte meg av min beste alder til å stifte familie.

Vi begynte vel å bo sammen for 6 mnd siden, og han bor nå fast hos meg.

Alt har gått ganske fort i forholdet og vi er ganske så fornøyd med dette, da vi begge vet hva vi vil og er ferdig med ungdoms tid.

I det siste har vi snakket litt om å få barn (jeg har vært verpeklar i mange år) og han synes det er helt greit og ba meg faktisk om å slutte på pillen.

Jeg har PSOS så jeg vet jo at det kommer ikke til å bli superlett å bli gravid. Så å slutte på pillen vil nok ikkje føre med seg en graviditet.

Og i og med at det kan ta år å bli gravid for meg vil jeg ikkje vente de årene når vi begge e ekstremt higen på å få barn.

Men synes det e litt skummelt og kanskje litt tidlig å bli prøvere for fult så tidlig i forholdet. Jeg må jo gå på en del medisiner vil eg tro for å bli gravid.. Da blir alt så virkelig liksom, hihi...

Slengte bare ut det eg tenker litt på, for å se om noen har samme tanker eller meninger..

Oi, ble langt ditta..

Takker for svar

Fortsetter under...

Hei.

Viss du føler deg klar og mener at forholdet er det også, så er de jo bare å gi gass:) Er jo ikke sikkert at du blir gravid med det første..

Hvorfor vente viss du er klar for det og vil bli en ung mor?

Det værste som kan skje er jo at du etter en stund blir alene mor, og det er nå ikke så fælt det heller.

Selv om det ikke er ideelt.Så er jo mange det og klarer seg kjempe godt.

Jeg giftet meg med minn mann da vi hadde vært sammen i 1 år og 9 mnd. Og da hadde vi ikke kjendt hverandre fra før av heller. Vi er fortsatt gift, på 3 året og har en vakker datter sammen.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...