Gå til innhold

Tatt el test nå ikveld som graviditets test..to like streker.aldri fått det før..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har hørt noen her inne som har bruk eltester som g.test

og fått greie på at de er gravide..

høres jo ut som kanskje du er gravid, men ville nok ha kjøpt en gtest også for sikkerthet skyld..

lykke til

Nei, det kan virke som om noe er på gang ja:-) Mange som har vært i din situasjon, og fått pos el test før grav.test, nettopp fordi det var el testen som var tilgjengelig i skapet :-)

Du bør nok holde en knapp på gravid, for det er nok det du er (mener jeg da), men få tak i en grav. test så fort som mulig, så du får det konstantert!! :-)

ja jeg skal gjøre det.mistet i desember så har kun hatt en mens etter i feb,så har likosm gått å ventet nå for aner ikke når den skal komme,men før jeg ble gravid hadde jeg syklus på 28 dager..men som sagt,aldri opplevd positiv el test.testet med cb mandag men neg så,ikke vet jeg..

Annonse

vil bare si at du ikke bør glede deg for tidlig..., det kan være en veldig sein el desverre. Jeg slo positvt ut på en el test forrige syklus, men var ikke gravid. Jeg fant ikke min el den syklusen, og på dag 32 tok jeg el-test for å sjekke graviditet. Den var positiv og jeg ble selvsagt glad! men ingen graviditets-test slo ut, og jeg ventet og ventet på TR... Dag 43 kommer og TR kommer, så det var en nedtur. Selvsagt hadde jeg maks uflaks som testet akkurat den dagen jeg hadde el..., men vil bare fortelle deg dette så du er klar over at det kan være en forsinket el. Men om du har stabil syklus, så kan det jo være at du faktisk er gravid! Ønsker deg lykke til, ta en grav.test og se hvordan det går. Men er den negativ, så er det bare å hoppe i høyet!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...