Gå til innhold

Sambo til millitæret :(

Anbefalte innlegg

Ååå.. gruer meg.. i dag er det bare 12 dager til sambo drar i millitæret.. også til stavanger da.. langt unna.. Kommer til å savne han så utrolig!!! Er så kjipt.. kom så utrolig dårlig på den innkallelsen.. Har fått tilbud om å kjøpe leilighet til en utrolig bra pris.. men dette vil jo gå i vasken nå :(

Men.. håper han blir sendt hjem igjen. Han har jo ikke noe som helst lyst til å være der.. Komme hjem til meg og feire bursdagen min! (Snufs.. tenk å dra på 20års dagen min) Da kan vi kjøpe leiligheten og.. Skjønner ikke hvorfor millitæret skal være obligatorisk ass.. hmfr..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8534678-sambo-til-millit%C3%A6ret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da, sender deg er stor trøsteklem! Så dårlig gjort, militæret burde ikke vært obligatorisk nei. Krysser fingrene for at han bli sendt hjem! Ekstra trist at han drar på 20-års dagen din da=( Håper han slipper unna og at dere får kjøpt leiligheten.

Klem

krysser fingrene mine for at han dimmer tidlig og kommer hjem til deg. Broren til en venninde ble sendt til Madlamoen ( Stavanger ) i begyn. av Jan, han dimmet etter 2 uker, han gadd ikke være der. Så han er hjemme i Oslo igjen.

Det er håp :=) !

Stor trøsteklem fra meg!

ÅÅ, jeg vet akkurat hvordan du har det! :o(

For ett år siden dro min samboer i militæret, (Stavanger han også, på rekruttskolen).

I går henta vi han for siste gang på Gardermoen!

Selvom det er en mager trøst nå, så HAR faktisk dette året gått utrolig fort!!

Håper at din samboer får dimma da, hvis det er det dere vil! :o)

Uff så kjedelig. Samboeren min reiste i militæret for 3 år siden. Utrolig kjedelig. Vi hadde nesten nettopp fått oss leilighet, og det var ikke noe gøyt å bo der alene. Han kom på båt og reiste mye, så tror vi fannt ut at på det ene året var han i alt 2mnd i Bergen. På det lengste gikk det 2mnd uten å se han, utrolig trist, men når vi så hverandre igjen var det helt herlig. Etter det lovet han å aldri dra fra meg sånn igjen, og det har han holdt til nå :)

Var et vanskelig år, men tror vi egetlig vokste veldig mye på det begge to.

Lykke til. Håper han dimmer fort.

Ja.. håper han kommer fort hjem igjen! Det hadde vært greit hvis han hadde bare hatt rekruttskolen der nede.. det er vel 3 uker, og så blitt sendt til Oslo eller Gardermoen.. Da kunne han kanskje ha sovet hjemme og.. eller uansett hvert mer hjemme.. Men.. får krysse fingrene og håpe på at dette tullet ikke blir noe av ;)

Annonse

Sambo var i Stavanger i 2 mnd han.. Og etter det ble han sendt til ANDØYA!! Så langt oppi nord du kommer liksom!

(Og vi bor i Fredrikstad, så det var et STYKKE unna for å si det sånn).

Men, når det først var sånn, og vi ikke kunne gjøre noe med det, gikk det utrolig greit alikevel!

Vi hadde akkurat flyttet sammen, og selvom vi ikke hadde vært sammen i ett år engang, har vi hatt godt av dette begge to!

Det er godt å kjenne at man virkelig savner hverandre innimellom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...