Gå til innhold

Vet dere hva!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sitter folk og syter og klager på at de ikke klarer å slutte å røyke for det er en del av den.., det er jo bare for at du gjør deg en del av den... Jeg er totalt uenig, jeg er en røyker, jeg er gravid og sliter med å slutte på grunn av at jeg er rundt 20 røyker om dagen å der i blandt min samboer, som ikke klarer å slutte for min del heller.... Venner som jeg er med daglig røyker å JA DET ER VANSKELIG... Men ta dere selv i nakken å hør på dere selv... det er skadelig,, det er farlig,, å det er vanskelig vi alle vet det. men prøv heller å gjøre noe.. Jeg røyker en eller to om dagen, da jeg før røyket 20 til 30 røyk om dagen....

Jeg har trappet ned å jeg kjøper meg ikke røyk mer, men det frister når jeg har mulighet til og røyke på grunn av venner å samboer, men vet dere hva det er min egen feil, det er jeg som ikke er sterk nokk til å ikke ta de to om dagen.. å for mest i hele verden vil jeg ikke ta de to om dagen..

Jeg trappet ned ved å finne meg noe å gjør vær gang jeg hadde lyst på en, fortalte alle rundt meg som jeg vet har noe imot at jeg røyker med barn i magen for da turde jeg ikke å røyke når de var der, når jeg var hjemme hadde jeg ikke muligheten for samboeren var på jobb. det vanskelige kommer på kveldene når barn er lagt å god mat blir spist å røyk er en del av den gode maten..

Kjære røykere bare prøv det her iallefall når dere har lyst på en: ta oppvasken, sett på ei maskin med klær, vask hus, ta 15 sekundersregelen der du drikker et glass vann på styrten å vent 15 sekunder å se om du fortsatt har lyst på røyk. frukt hjelper, det er ikke noe vits i å erstatte med mat, men frukt er godt. vær gang du har lyst på en prøv å gjør noe annet istede for å gå ut å se om det funker iallefall, det skader ikke å prøve, det hjalp til meg å trappe ned iallefall, mitt neste mål nå er å slutte helt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endelig en røyker som er ærlig og har vett til å ikke borforklare ting !

Supert :o)

Du er på god vei til å slutte, for det første man må innse er at det kun er sin egen feil og at man kun kan gjøre noe med det selv... Det har du klart :o) Da får man også respekt!!

Det er all bortfforklaringene, egoismen og trangsynheten som provoserer , for det hjelper ikke å lukke øynene for fakta og sannhet.

Du kommer nok til å klare dette, for du vil virkelig og det er tydelig.

Hadde alle røykende gravide turt å tatt ting på sin egen kappe som du gjør så hadde det nok ikke vært så mye diskusjon her inne heller.

For det er det nesten ingen som gjør her inne og da tror man ikke på at de virkelig vil slutte heller.

De må slutt å synes synd på seg selv, man må heller ta seg selv i nakken og gjør noe med problemene enn å sitte å syte og finne på unnskyldninger for å lette sin egen samvitighet.

Hilsen en tidligere røyker som klarte å slutte når jeg fant ut at jeg var gravid :o)¨'

Lykke til!!!

Har man gutts nok til å være ærlig så har man gutts nok til å slutte oxo :o))

Skrevet

Hei Anonym

Ville bare si at jeg synes du er kjempeflink, jeg.. Du har redusert så mye. Det er jo veldig bra.

Enig med VuggiVuggi: Det merkes at du virkelig vil, og at du ikke finner på unnskyldninger, og det er da man får det til (tro meg: jeg har prøvd å slutte mange ganger, men klarte det nå når jeg ble gravid)

Jeg tror du klarer å kutte ut de 2 siste også. hvis det hjelper deg kan du jo nekte alle å røyke inne og i nærheten av deg.. Det gjorde jeg, og det funker.

Lykke til! Du får dette til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...