Gå til innhold

Dere som la på dere MYE under svangerskapet


babygullz <3 vilde

Anbefalte innlegg

spiste dere MYE? lite? usundt?sundt???

 

hva spiste dere?? trente dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spiste ganske normalt.. ikke for usunt, i og med at jeg fikk dilla på tomater ;) men fikk sv.diabetes og forgiftning, da kom kg..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk bekkenløsning i uke 12, og kunne så og si ikke bevege meg fra uke 25.. Jeg spiste nok mye snop og usunt ja.. Men sånn blir det når det eneste en kan gjøre er å ligge/sitte i sofaen dag ut og dag inn...:((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe....spiste velikke akkurat usundt men var fryktelig kvlam frem til 6.-7. måned. Levde da på havregryn med melk og sukker. eneste jeg ikke ble dårlig av og så gulrøtter da......men kg kom på fordi om gitt:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste mye, men ikke så mye usunt. Det var vel bare den siste måneden jeg stappet i meg sjokolade :-) Jeg var kjempekvalm de første 6-7 mnd og la nesten ikke på meg et kilo, men så este jeg bare ut. La faktisk på meg 30 kilo, men 10 av kiloene var nok vann. Hadde enormt mye vann i kroppen. Og faktisk trente jeg ganske mye hele tida, så jeg skjønner ikke hvordan jeg klarte å legge på meg så mange kilo. Tror det er hormonelt betinget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I første svangerskapet la jeg på meg 30 kilo. Jeg spiste ikke spesielt usunt og ikke spesielt mye. Likt det som jeg gjorde før jeg ble gravid. 20 kilo gikk av, 10 satt som støpt. Selv om jeg meldte meg inn på treningsstudio, prøvde Xenical osv osv gikk de ikke av. Ikke ett gram. I svangerskap nr 2 la jeg på meg 25 kilo. Dette var 16 måneder etter 1. Nå fire måneder etter fødsel har jeg gått ned ca 22 av de 25 kiloene. Men altså... de 10 kiloene som ikke gikk av med snuppa... forsvinner de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var nok mye min egen feil med de kiloene ja... Slutta å røyke, der kom noen kilo, var kvalm i starten og da hjalp det kun å små spise, der kom noen kilo. Slutta å trene og spiste masse godteri, kunne ikke bevege meg særlig pga bekkenløsning, så der kom nok mesteparten av kiloene og tilslutt kom de siste kiloene pga mye vann og svangerskapsforgiftning. Tror og håper at jeg kommer unna med litt færre kilo neste gang. Men som en over her nevner kan det være noe som ligger i gener også. Damene i min familie har en tendens til å bli store under graviditet, sundt kosthold eller ikke... Nå har jeg 8 kg igjen til startvekt og snuppa blir 1 år neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk opp 13 kg frem til siste mnden av svangerskapet (da passer alle klærne mine og jeg brukte dongeribuksene mine som jeg ikke kommer oppi nå) men pga SF så la jeg på meg 20 kg siste mnden, 5 kg i uka ca og en skulle tro det var bare vann men neeeida kan ikke ha vært det for jeg sitter enda med 7 kg igjen og ingen klær som passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar jenter=)

 

håper for dere som ønsker det at dere får kroppen tilbake igjen=)

men husk: dere er flotte DAMER uansett størrelse=D

sex appeal kommer av utstråling, ikke av klesstørrelsen =)

kos dere mens dere kan :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06

Jeg la på meg 32 kg.. Grusomt. så ut som en hval.

Tok av 16 av de på sykhuset som bare var vann:)

hadde 3+++ i ødemer

men de 16 resterende sitter. Jeg trener spinning 3 ganger i uka og går hver dag og eter kjedelig slankemat.. grrr!!

ammer ikke heller så her får jeg ingenting gratis -- urettferdig at det skal være sånn.

jeg var IKKE usunn under graviditeten!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...