Gå til innhold

Magi:)


Skurvelurven

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som synes det er helt spaca at det vokser et menneske inni meg? Tenk at en liten sædcelle og et egg kan bli et menneske som vokser inni meg nå? Så utrolig mange små puslespillbiter som skal settes sammen de neste 7,5 månedene....

Om et par dager skal hjertet begynne å slå. Tenk at et hjerte begynner å slå nesten av seg selv, og kommer til å slå i mange år fremover?

Det er magisk:)

Jeg klarer bare ikke å stoppe å tenke på HVOR fantastisk og rart dette egentlig er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er så enig, så enig!! Har igrunn aldri tenkt over det på den måten jeg tenker over det nå. Men det er vel ikke så rart første gangen man er gravid :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. jeg har noe der inne på størrelse med ei reke.. kaller h*n bare for Reka. Helt fanstastisk. På noen få uker har h*n gått fra å være Erta til å være Reka.. De neste månedene blir spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenker ofte på hvor fantastiskt det er å gå gravid!!! at når en spiser gir man ikke bare sin egen kropp næring!! at det hele tiden skjer noe der ine!!! så er det lungene som blir laget, hjernen og så ansiktet som blir formet!!! hele tiden er det noe som blir laget!!! alt må følges trinn for trinn!!! kroppen passer på at alt skal gå bra, at den lille spira skal få den trenger!!

 

helt fantastisk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, det ER helt magisk. Jeg har også en novemberspire i magen. Skal på UL om en uke og er veldig spent. Håper alt går bra denne gangen. Kom bare til 9. uke sist. Leste et sted at størrelsen i uke 7-8 var ca som en bønne, så hos oss ble det bare "Bønna". Vi mistenker at h*n kanskje ble fornærmet, så nå holder vi oss til "Knærten" (kanskje ikke no' bedre men...) Lykke til i alle fall!

Optimistklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...