Gå til innhold

kan de lesa og sei ka de trur???

theodormamma

Anbefalte innlegg

mini e 8 mnd og har aldri sove godt.... han ete godt og er i fin form om dagen. men når natta komme våkne han MANGE gongar... våkne av at han "presser" liksom (på luft kanskje), kaver rundt, og sovner aldri igjen uten at vi niholder han fast og putter smokken inn... som regel vil han ikke ha den, men når den er kommet inn tar han den... av og til er det bare puppen som kan hjelpe... han spiser masse om dagen og virker ikkje spesielt svolten om natta heller... for nokon veker sia var eg til doktoren ang øyreverk( eg sjøl altså) gjekk med verk i mange dagar. va kje bakterie, så derfor fekk eg berre beskjed om å vera raus med smertestillande.....dei nettene eg hadde tatt paracet sov gullet usedvanlig bra... ikkje heile natta igjennom.... men kanskje 5 timar i strekk... noko som er veldig uvanlig....kan det vera han va påvirka av smertestillande???..---..kan da vera noko som plage han??? på ein elle annan måte.... begyne jo å bekymra meg litt når eg høyre om babisar som søve frå 20 -06.... ka med deres???....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen av mine barn har noen gang sovet hele natt gjennom. Eldste er 2,5 år, er enda våken 1-4 ganger om natta. Sofie våkner alt fra 2-8 ganger om natta, tror dette er like normalt som de som sover hele natta gjennom jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thanks ... roa meg litt du...sist han var hos legen hadde han litt hovne mandler....er dette noko som kan plage han nattestid????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fleste av sykdommer og slikt er vondest på natten når de ligger har jeg erfart. Men, spør etter tre små, hun er lege, hun kan sikkert svare deg enda bedre enn meg:-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel forskjellig fra barn til barn hvor mye de sover. Karsten sover fra 18-06, men med 3-5 amminger. Noen ganger våkner han også og vil være våken på natta. Det med smokken kjenner jeg godt igjen, han kaver også før jeg får den inn, men sutter ivrig når han først får den. Jeg bruker babysafe til Karsten, han er så urolig, men sover bare på natta. Hadde jeg ikke brukt babysafe måtte jeg nok ha holdt ham fast for at han skulle ha sovet jeg også...

Paracet går ikke over i morsmelken, derfor den er helt trygg å bruke når du ammer. Så det skal ikke ha virket inn på ham. At han plutselig har forandret seg litt på natten tror jeg nok bare har med å gjøre at babyer stadig forandrer seg og sovemønsteret sitt...

Har vært endel innlegg her i det siste i forhold til soving. Tror da halvparten av oss har babyer som våkner endel på natten og fortsatt har endel nattamming... Så ikke bekymre deg, høres helt normalt ut! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...