*orginalt* Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Jeg lurer på om det er noen som har født som kan anbefale å ha musikk i bakgrunnen mens man føder? Eller ikke? Er det lurt å ha rolig og avslappende musikk, eller musikk med litt raskere tempo?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Fikk beskjed på føedn at man kan ta med CD, men ser for meg at hvis jeg får en rie, og det kommer en sang jeg ikke liker, eller finner irriterende der og da, klikker jeg.....
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Ja, si det, lurer på det selv jeg. Kanskje det blir en dvd isteden, ta med en sånn til å ha i bilen *ler* Synes jeg ser meg selv ligge der med fullt rom, blir antakelig setefødsel på meg og da er det gjerne to av hver der (jm, lege og barnepleiere) inne i tillegg til meg og mannen, med dvdspilleren på *ler*
Krølle79 Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Jeg skal ha med meg Ipod'en og tivoliradioen jeg, tenker jeg.. Lettere å bytte sanger på den enn å måtte styre med å bytte cd... For jeg tror nok også at hvis jeg plutselig ikke vil høre DEN sangen, og jeg ikke får bytta fort nok, kommer det ut en hel del masse upassende gloser..
En liiiten til. Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Jeg skal ha med Enigma jeg,det er avslappende musikk som er beroligende på meg iallefall...Elsker den musikken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå