*Mysillen* Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 JEG HAR!!! Sitter her med samtlige tegn på tanta... Hvordan går det med dere?
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Jeg har på søndag da.... Og sitter med samtlige tegn på at jeg er gravid, men ikke noen tegn til tr enda hvertfall...........
Life is a gift Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 Heisann Jeg har også IKM i morgen (el kanskje i dag). Men ikke noe TR enda iallfall. Gleder meg til å komme til søndag og mandag og ikke få TR. Det hadde vert KONGE!!! Det murrer i magen, men håper det er spiren som fester seg.
*Mysillen* Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2007 ja ikke lett... Sitter her med... -ømme pupper -murringer i rygg og mage -oppblåst mage - for ikke å snakke om den stølhets følelsen jeg har i magen... At disse symptomene aldri skal ta slutt.... Vært en slitom uke...hehe... Tror egentlig 100% sikkert at TR kommer i helga....Men innerst inne så håper jeg jo at jeg ikke ser henne på en stund da...
Life is a gift Skrevet 9. mars 2007 #7 Skrevet 9. mars 2007 Sukk....symptomer overalt, men vil ikke håpe for mye... -ømmhet nederst i magen -oppblåst mage -sår hals og tett nese -murringer i korsryggen -mye slim (jevnt i to uker) -humørsvingninger -tetthet og null energi Men men...har IKM i dag eller i morgen (el-testen var litt rar)...Så jeg får vel bare vente å se...
*Mysillen* Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. mars 2007 skal xxxxxxxxx fingrene for deg jeg... lykke til
Life is a gift Skrevet 9. mars 2007 #9 Skrevet 9. mars 2007 Takk!!! Krysser fingrer og tær for deg også!!! Dette er spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå