Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Min 15 mnd gamle pike går ikke. Hun kan gå dersom vi holder henne i hendene, og hun kan stå litt ved ting. Men hun har ikke sko. Burde jeg kjøpe sko? Evt hva slags?
Beama Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Trenger ikke sko før de kan gå. Så du trenger ikke haste med sko enda... er anbefallt å la de gå mest mulig barbeint. og til deg rett over her.. hva er det for ett slags svar å gi?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Ja,,,,,,,,,,, Hun har skinn-tøffler som hun har i vogna og i bilen. Og reima tec lobber som hun har de få gangene hun har vert i sandkassa. HS sa at hun ikke skulle ha sko før hun gikk.........og hun går jo ikke. Og ikke reiser hun seg, men står dersom vi stiller henne opp og holder henne. Og JA dette er seriøst........ Har alle andre 15 mnd gamle unger sko??
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Nei, du trenger ikke det så lenge hun ikke går. Hvis ikke hun blir kald på føttene med lobbene da. Vi var i samme situasjon på sommeren og kjøpte sko kun for at ikke gutten skulle slite hull i tøflene når han krabbet ute.... :-)
Gjest Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 Min kar på 15 mnd har gått skikkelig i 1/2 år snart nå så han har sko når han er ute. Sko trengs bare til å beskytte føttene mot kulde, skitt osv.
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #7 Skrevet 8. mars 2007 min sønn på 12 mnd har heller ikke sko og han går ikke. Bruker reimatec sko/sokk når han er ute, ellers går det i barbeint og sklisokker. Kjøper ikke sko til han før han kan gå.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #8 Skrevet 8. mars 2007 Da stresser jeg ikke med det jeg!! Takk til dere for svar. Untatt til den uspiselig spydige anonyme som satte spørsmål ved seriøsiteten!!
Luca Skrevet 8. mars 2007 #9 Skrevet 8. mars 2007 Hvorfor skulle ikke dette væer seriøst?? Lillesnupp her på snart 14 mnd går heller ikke, og har ikke andre sko enn BabyNike.-) Hun har ullsokker på seg i vogn, og ullskoene/lobbene til Voksi når hun krabber ute. Hun går også når vi holder henne, men ikke alene. Så vi kjøper ikke sko før hun(forhåpentligvis) går snart:-) Snuppa på 2,5 gikk da hun var 10 mnd, og begynte med sko da..så forskjell på disse små ja:-)
Ønsker1til <3 19.09.09 <3 Skrevet 8. mars 2007 #10 Skrevet 8. mars 2007 Har jeg vært deg har jeg villa ha funnet et par lette og gode sko for å ha inne.. Noen barn går ikke før de har fått sko på beina. Kan sikkert ha noe med at de føler de har bedre ballanse da. Skader ikke å prøve
Retro-mamma Skrevet 9. mars 2007 #11 Skrevet 9. mars 2007 Jeg også var på god vei til å kjøpe gå-sko til jenta. Men så stoppet ekspeditrisen (!) meg og sa at de ikke skal ha sko før de kan gå alene. Neivel... Så jeg kjøpte ikke. Men hvis det er sant det "Spiff og Adrian 31.10.05" sier - at noen barn ikke går før de får sko - så bør jeg kanskje kjøpe dem likevel... Koster mye da, de første skoene: 600,-!!!!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 9. mars 2007 #12 Skrevet 9. mars 2007 jeg ville ikke ha kjøpt sko til 600 kr før barnet kan gå!! Svigermor kjøpte sko til lillegutt til jul, da gikk han ikke. 2 mnd etterpå, når han begynte å gå, var disse for små. (heldigvis, skoene var ikke noe gode!) Så nå har vi kjøpt nye sko til lillegutt. Vi kjøpte noen billige tøfler på salg i november, som han hadde litt på seg innimellom (ca 30 min i løpet av en uke), slik at han ble vant til å ha sko på beina før han lærte å gå alene. Rotete innlegg, men jeg håper dere skjønner
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 10. mars 2007 #13 Skrevet 10. mars 2007 Snuppa vår brukte heller ikke ordentlige sko før hun kunne gå (Hun begynte å gå da hun var 14 mnd) Brukte bare posetøfler i vogna og noen ganger myke sko når vi var ute .men sko var ikke godt for henne å bruke før hun gikk selv
winneboo Skrevet 10. mars 2007 #14 Skrevet 10. mars 2007 Jeg kjøpte ikke sko før snuppa kunne gå, så jeg hadde ventet. Hadde da kjøpt et par med gode joggesko nå som våren nærmer seg.
handygirl Skrevet 11. mars 2007 #15 Skrevet 11. mars 2007 Begynte med sko rundt 8mnds-alder vi. Litt forskjellige typer.. myke, enkle, og billige jentesko og et par "mine første sko-sko". Hun lærte å gå da hun var 11 mnd.
*ulvemor* Skrevet 11. mars 2007 #16 Skrevet 11. mars 2007 jenta mi har hatt sko lenge, men det var fordi jeg forventet at hun skulle begynne å gå tidligere, hehe.. Brukte reimalobbene (er det det det kalles?), Begynte å gå da hun var 14 mnd, så nå bruker vi sko:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå