Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjenner dere etter "oppi der" selv.. jeg har visst åpning sier legen, men skjønner ikke hvor det er! hehe.. høres sikkert utrolig teit ut, men jeg skjønner det bare ikke.. kjenner at halsen er helt myk (tror jeg), men er åpningen helt bak mot rumpa lissom? hehe.. Anonym nå altså! (føler meg teit.. ;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner ikke hvorfor du føler deg teit.. er jo helt naturligt å lure på d..

ja livmortappen er lengt inni skjeden... er den som er åpen, altså livmortappen om den begynner å åpne seg er d fra midten av tappen.. hadde du mye åpning? kommet langt?

jeg er 37 uker på vei.. men tar ikke sjansen lenger på å prøve å kjenne etter.. er redd jeg skal tilføre bakterier fra skjeden som kan skade.. så har babyens hode synket så langt ned at jeghar problemer me å komme meg forbi.. og magen blir oxo bare i veien..

Skrevet

39 uker på vei, og 2 cm åpning for ei uke siden.. har bare kjent etter når jeg har stått i dusjen og være helt ren.. med tanke på bakteriene.. :) kjennes mykt og slimete ut bakerst mot rumpa.. tror det må være "åpningen".. hmm.. mye en skal lure på gitt.. men det kjentes uansett ut som mye mer enn 2 cm idag, men det er vel å håpe på for mye.. ;)

Skrevet

skal ikke se bort i fra at du ikke har mer enn 2 cm nå.. er jo gått en uke da.. mye skjer på en uke

Skrevet

kjenner du på bakveggen?

har prøvd å kjenne litt selv i dag men finner ikke noe mormunn engang og har leita i hele underlivet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...