Gå til innhold

tips mot kvalme: Ingefær tabletter.. Det hjelper =D


nikoline, prinsen og prinsessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da skal jeg kjøpe det i morgen. JJeg er mottakerlig for alt akkurat nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt det, men ikke turt å ta dem. Det står brukes med forsiktighet av gravide på esken. Hva betyr det egentlig???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min sa at man ikke skulle bruke de hvis man var gravid.

Står også på pakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her fant jeg på nette skrevet av en fødselslege!

 

:GRAVID- plager og komplikasjoner

Overlege dr. med. Gro Nylander ved Kvinneklinikken, Rikshospitalet, intervjuet av Eva Fosse

 

 

- Kvalmestillende midler hjelper. Det er trygt å ta antihistaminer, som gravide har brukt i årtier uten påvisbar skade. Snakk med legen din om det fremfor å la deg plage av kvalmen, oppfordrer fødselslegen. - Andre metoder er akupunktur, ingefær eller akupressur ved bruk av et armbånd som presser på et bestemt P6-punkt i håndleddet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mit: En fødsels ege mener at man kan bruke ingefær såå tror jeg de har hun har mer peilig enn allmenn lege..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen jenter. Jeg har lest litt på nettet og kommet frem til at ekspertene rett og slett er uenige om ingefær kan være skadelig for foseret. Noen fraråder å ta det andre mener det ikke er skadelig.

Så selv om det er vanskelig å si det, så kommer jeg nå til å slutte å ta de. Vil ikke risikere noe!

Uff og uff! de var knall bra,...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Leste denne tråden før jeg sovna i går, og i natt drømte jeg at jeg var på apoteket for å kjøpe ingefærtabletter som kostet 1000 kr. for et lite glass.

Snakk om å ha debattene her inne på hjernen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påhelsekostforretninger får man anbefalt disse tabelettene. Og det blir sagt at det er helt trygt å ta dem.

Jeg tok de i et døgn. Fikk diare og oppkast som bare det. Så enten tålte jeg dem ikke, eller så hadde jeg fått omgangssyke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urizal er forsket på om skal ikkje være skadelig for fosteret, kjøpes på helsekosten, og man får med ein ark om informasjon der det står at den er godkjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...