Gå til innhold

svangerskaps symptomer vs pcos??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hadde du regelmessigmens og da?

jeg har vært så plaget med blødninger, nesten hver dag siden august, nå er det gått nesten ei uke uten blødning:) YEES! så da får jeg bare håpe på det beste snart! aner jo ikke når jeg har EL eller noenting.. så det tar nok et par mnd før jeg får styr på det hvis blødningene holder seg unna og kommer normalt en gang i mnd, og ikke hver dag:) bank i bordet:P hehe!

men er litt utålmodig nå for tiden, har tatt test, men det var heller ikke noe positivt... så får vente da å se..prøvd i 14 mnd nå, men får håpe det ordner seg :)

Då eg slutta på pilla for å bli gravid kom fleire "gravid" symptomer. Dette var før eg fekk veta at eg hadde PCOS. Blei trøtt og sliten, skiftande temperatur, kviser, større bryster og mage, murringer i underlivet og ingen mens. Tok maaange tester og etter nokre mnd uten mens gjekk eg til lege. Blei henvist til spesialist og påvist PCOS. Så slutta me å prøve og eg byrja på Diane. Syptoma forsvann, men no når me prøver igjen er syptoma tilbake for fullt. Lurere veldig på om eg kommer til å merke forandringer i kroppen når (dersom) eg blir gravid. Slitsomt å ikkje kjenne kroppen. Stoler ikkje på symptoma før testen er positiv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...