Gå til innhold

Ang. simovogn og utstyr til denne.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kommet over en flott simo vogn 2005 modell, som jeg kan få for 2500kr. Dette er kun bag+vogn, og uten utstyr. Kun brukt et halvt år. Er dette er grei pris? Hva koster slikt som trekk, madrass(må man ha det?), stellebag osv? Og hvor får man tak i dette til simo vogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har den modellen og gav da 7000kr for den helt nye..

fikk med da myggnetting og stelleveske....

-stelleveska til Simo koster ca.900-1000kr.

-myggnetting ca.100-200kr

-regntrekk ca.299kr..

jeg har brukt den vogna kjempe masse til snuppa og en ser nesten at den ikke er brukt...

skal bruke den til lille snupp som kommer i juni..

er kjempe fornøyd med den vognen... god å trille og babyen ligger komfortabelt nedi den...;o)

i baggen så er det en madrass, så det trenger du ikke å kjøpe ekstra..

hvis du ikke vil bytte den ut da.. ,o)

regntrekk og myggnetting kan du få kjøpt billigere på f.eks Cubus o.l..

men stelleveska som passer til vogna får du nok ikke billigere.. :o/

dette får du kjøpt der de selger Simo vogner.. ;o)

for meg er 2500kr en ok pris... ;o)

Skrevet

simo stelleveske koster 698.-

Skrevet

Syns det var en veldig grei pris ja. Jeg kjøpte vår ny og betalte 7000 kr. Regntrekket fikk jeg da med. Myggnettet koster vel rundt 100 kr. Nr det gjelder stellebag ville jeg ikke kjøpt Simo sin. Den er ikke så veldig brukervennlig syns jeg da. Få rom og med trykknapper. Blir veldig rotete i den. Hvis det ikke følger med madrass så går jeg ut fra at du får kjøpt det i en butikk som selger Simo vogner.

Skrevet

Det er en grei pris. Jeg har selv en 2005 mod Simo kombivogn stående (som dessverre er blitt ødelagt). Dersom jeg skulle ha solgt den videre (hvis den ikke hadde blitt ødelagt selvsagt), så hadde jeg nok forsøkt å få et sted mellom 2500,- og 3000,- kr for den. Den har imidlertid både regntrekk og stelleveske med. Kom akkurat på at jeg jo ikke trenger stelleveska og regntrekket lenger, og kan derfor selge det til deg for en billig penge dersom du er interessert? Har også en Simo lammeskinnspose som passer perfekt både i kombivogna med bag og sportsvogna, som vi heller ikke bruker lenger. Hvis du ikke vil kjøpe dette brukt, så selger jo maaaange barneutstyrsforretninger Simo og Simo-utstyr.

Skrevet

er nok litt dyrere på vår babybutikk oppi her i dalen enn i byen... ;o/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...