Gå til innhold

Lettere å bli gravid igjen etter en SA?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, tror det blir som å starte om igjen. Det burde i hvert fall ikke bli vanskeligere. Hatt 2 Sa. Ble gravid etter ca 5 mnd, og ca 7 eller 8 neste gang. Hadde utskrapning første gang. Husker vi spurte legen om mulighetene for at dette skulle skje igjen. Han sa at det var 1 av 6, som opplevde det. Sjansene var ikke større. Det ble som å kaste terningen på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter SA ble jeg gravid igjen mnd etter:) Gynekologen min sa at du ble letter gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en MA og fulgte legens anbefalinger om å vente med ny graviditet til etter 2-3 måneder. Når vi så gjorde det ble jeg gravid på første forsøk. Legen sa at det generelt er enklere å bli gravid igjen etter en abort...... hvorfor aner jeg ikke...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en SA i november, ventet på anbefaling fra legen til etter en vanlig mens, og enda en måned pga en reisevaksine. Så på første ordentlige forsøk fikk vi det til igjen :o) Den første gangen brukte vi over to år på å bli gravid! Så det er kanskje noe i det?

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde en SA i januar. legen sa at nå har jeg større sjangse for å bli gravid, fordi kroppen har innstilt på det. ble gravid igjen med en gang. er nå i uke 9;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...