Phoebe Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Er det vanlig å gi gave til den nybakte pappa'n etter fødsel. Har hørt om flere som har gjort det, men er dette en "forventet" skikk??
Mamma`N Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 tror det er mer forventet at den nybakte mammaen får gave...men i vårt tilfellet kommer jeg nok til å kjøpe noe til min samboer...hehe hva det aner jeg ikke:) kanksje noen som har noen forslag?
SuperBibb Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Jeg har kjøpt en liten ting til pappa'n, et håndkle (kjøpt på kid) med 'verdens beste pappa' på....tenkte jeg skulle kjøpe en liten ting til, kanskje en cd el deo, dvd, slips....eller noe jeg vet han liker/øndker seg Vet ikke helt...
Maria52 Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Litt flaut, men det har ikke jeg tenkt på før. Jammen skal jeg gjøre det. Men hva??????
Phoebe Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. mars 2007 Ei på jobben kjøpte "en dag på motorsykkel"-gavekort til mannen sin. Tenkte å kanskje gi en opplevelses-dag jeg også. Eller er det noen gode forslag??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå