Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Helt ærlig så likte jeg det ikke... sorry, synes ikke de to navnene sasset isammen..
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 litt tungt.. noe som ikke klinger sol angelica - tøøøft.. ville valgt det om jeg var litt tøff... sol annette sol kristine
Nr3 fikk en gutt Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Sol e et nydelig navn som absolutt burde få all oppmerksomhet alene. Tenk på om dere ikke er enige så unngår dere mellomnavn som mest sannsynl kun blir å være på papiret.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #6 Skrevet 10. mars 2007 Synes solfrid var finere enn bare Sol.. Litt uvanlig, jeg tenker på de staakkers små som skal vokse opp med så "rare" navn jeg, kansje litt gammeldags jeg da? Akkuratt som om det er å finne ett navn som ingen har.. Nei tenk på barnet som skal leve med det navnet dere finner... Lykke til! Velger å være anonym, vil helst ikke såre noen, men please tenk litt sier jeg bare....
Frk. Vable Skrevet 10. mars 2007 #7 Skrevet 10. mars 2007 Hehe, Sol Angelica??? Lest Isfolket, eller?? )
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #8 Skrevet 13. mars 2007 Tenkte på Sol og Måne, var det ikke noen i Hotel Cecar som hette det en gang? Synes det høres rart ut på unger å kalle de for planet navn jeg... Noen andre som synes det?
ramole Skrevet 13. mars 2007 #10 Skrevet 13. mars 2007 Solfrid er jo et ordentlig navn om ikke annet... Bare Sol får meg til å tenke på Sagaen om isfolket- beklager. Har ei venninne som heter Solfrid og hun er verdens skjønneste dame! Skjønner ikke hvorfor man skal ha så spesielle og ofte merkelige navn jeg.....
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 14. mars 2007 #11 Skrevet 14. mars 2007 Synes ikkje at Sol e så ille. Ville ikke døpt mi lille tøtta da, men synes at d espesielt på en fin måte:) Synes at du skal døpe tøtta di d hvis d er d du vil:) Har man falt for et navn så har man liksom falt, sånn e d bare:) Mange synes at Emilie Helene e alt for vanlig, men eg har falt helt pladask, så eg bryr meg ikkje om ka andre synes lenger:) Men eg synes personlig at du også burde ha et mellomnavn, og Sol Marie va ganske fint d:) Har ingen andre forslag som e bedre enn d:) Passet veldi sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå