Gjest Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Har vært på kurs hos en healer og klarte en del ting som vi gjorde. Men jeg klarer ikke stole på meg selv og begynner å tvile på om jeg fikk det til eller om det var flaks..... Født 2.8.79
starfire Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Hei, Kan ikke "se" om du har evner, men kan fortelle deg litt om da jeg "oppdaget" mine evner. Jeg tror vi alle har evner som healer. Hos noen ligger dette veldig opp i dagen og de har lett for aa begynne aa heale, mens hos andre ligger evnene mer skjult og de maa jobbe litt mer for aa faa de frem i dagen. Jeg fikk "aapnet" mine evner for noen aar siden hos en healer, som viste meg teknikker og guidet meg til aa finne min stil. Vet ikke hvilke teknikker du bruker, men dersom du vil snakke mer privat om det, kan du bare sende meg en PM, gjerne med ID til enten yahoo eller msn. Jeg har begge, saa dersom det er noe du synes hoeres ok ut, maa du bare gjoere det.
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Det hadde vært spennende å kanskje få litt tips om hvordan jeg kan forbedre dem. Vet ikke hva alle tingene vi gjorde het, men et av de var cranie sacral. Vi lærte også å kommunisere med dyr, og se bilder i hodet av f.eks en sammenbrettet lapp som healeren hadde tegnet på. Ble ganske overasket da jeg fikk til dette ganske bra. Men det er ikke så lett å vite hvordan man skal trene videre. Prøvde å sende deg PM men det gikk ikke.
starfire Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Da har jeg sendt deg en PM, haaper du faar den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå