m@rie82 Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 den berømte slimproppen er iferd med å gå. føler liksom jeg er LITT nærmere nå, men det kan jo ta lang tid enda... får heller smøre meg med tålmodighet. noen andre fødeklare som merker noe?
Pinguuu Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Min slimpropp gikk for to uker siden:-( Det kan ta si tid. Føler på meg at eg kommer til og gå over termin også. Har ul termin samme dag som mens termin, med dei andre barna ble eg flyttet nesten 14 dager og det stemte. Blir spennende og sjå om slimproppen har så mye og si på termin eller ikke.
Lua på snei :o) Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Heisann.....bare lurte......kommer den som en "propp"? Har tremin i dag og i morgen,men har ikke merket at den har gått ennå! Håper det skjer ting her snart!!! Krysser fingra for at vi ikke må vente så altfor lenge til )
m@rie82 Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2007 jeg opplever at det kommer masse blankt slim, ekle greier... da jeg skulle ha førstemann gikk slimproppen 4 dager før fødselen startet. håper det er tilfelle denne gangen også. men jeg har egentlig ikke så store forventinger... bare glad at det skjer noe.
første-27 Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Hadde termin for 3 dager siden, har hatt rier siden den dagen, kommet og gått, nå har jeg hatt rier sammenhengende med 8-20 min mellomrom i over 12 timer. Kjiiiiiiiiiiiiiiiiiipe greier!
Lua på snei :o) Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 oi,kanskje det skjer ting her snart også da..... Trodde jeg bare hadde ekstra utflod....men da er det kanskje den som går nå??*håper* første-27 - håper virkelig for din skyld at det blir ordenlige saker ut av riene dine snart,stakkars,høres ikke mye godt ut *tvitvi*!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå