*venter nr. 2* Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Martine har fått ei tann ) Den har akkurat kommet. Kjenner "tagger" i munnen hennes. Tenkt at det går an å bli så glad "bare" for at ungen sin får ei tann. Her om dagen krabbet hun et par tak, og da fikk jeg nesten tårer i øynene. Hehe... Er det bare jeg som er sånn? Nå er hun snørrete og hun hoster en del. Men det er vel noen bivirkninger av at tennene er på gang.
Vestlandske meierier A/S Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 hehe:) Kjekt med alt det nye som skjer!!
så var vi 4 Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Du er ikke alene. Jeg hoppet i taket når Martin fikk sin første tann (og begynte å grine litt men ikke si det til noen ). Det er så utrolig artig når de lærer nye ting
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 Gratulerer til Martine:) her har jeg til gode å se tannebisser...men skjønner godt at tårene kommer...er tider som bare er helt magiske og da triller tårene her også er så gøy å se hvor morsomt han har det med å finne ut av nye ting han kan gjøre med kroppen sin:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå