Gå til innhold

Lille Victoria rullet rundt for første gang i dag!!!


sjokolademams

Anbefalte innlegg

Er dette tidlig? Er det andre som har gjort det? Hun er 12 uker og rullet fra rygg til mage på sofaen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi så bra!

 

Her har det ikke skjedd enda. Han er bare to mnd, og en diger plugg som ikke kommer til å snu seg på en stund, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink hun er:)

 

Tulla her er også 12 uker,men hun prøver ikke engang å snu seg. Tror ikke det skjer på de første ukene her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flink hu er!

Ask har nok ingen planer om å snu seg med det neste :P men så er'n ganske stor og tung også :P 10 uker og litt over 6kg, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din Victoria er raskere enn min Victoria ;o)

Hun var 12 uker på mandag, kanskje hun skal følge din lille og snu seg i dag.. hihi!

Veldig bra, veldig flink jente du har :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he:) Hun er en flink jente ja!! På hvvilken dato ble din victoria født da? Min ble født 15 desember!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min Victoria kom 11. des :o) på termin...

Har ikke fått tid til å snu seg i dag heller, men i morgen.. hihi, får se hva hun gjør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla mi snudde seg rundt et par ganger fra mage til rygg da ho var 3-6 uker gammel, men den kunsten er glemt. Eller skal jeg heller si at ho har bedre balanse så slike uhell skjer ikke lenger. Eldste trur jeg gjorde det ca 3 mnd. har en plakat med når det er vanlig at disse tingene skjer. Skal se om jeg finner den i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...