Mammaen til Emma Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Noen som har kjøpt den fra utlandet/nettbutikk som er sikker?
LegallyBlond Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Fant ut at det ikke var så fryktlig mye å spare på å kjøpe den fra europeiske nettsider. Litt var det jo, husker ikke hvor jeg så den billigst, men inkl. frakt og moms ble det ikke mye å spare i forhold til Biteringen, hvor jeg sjekka pris. De har nettbutikk også, www.biteringen.no. Vi endte opp med å få kjøpt vår i USA. FAren min skulle på forretningsreise, og hadde heldigvis for oss tid og anledning til å handle vogn. Vi betale 4100 kr for vogn, søskensete, softbag (cocoon), myggnett, regntrekk , transportbag og en liten veske til å henge på styret m/en liten lomme og plass til to drikkeflasker. I norge hadde dette kostet ca. 8000 kroner. Så om du kan få noen til å kjøpe for deg der og sende er det absolutt mye penger å spare. Butikken hvor vi handla har nettbutikk også, og de er en av få nettbutikker i USA som sender utenlands. Adressen er www.arunningstroller.com. Vi kjøpte vogna i butikken så da fikk vi 10% rabatt, og med frakt og moms i tillegg må du iallefall plusse på en 1000-lapp. Så faktisk pris på vogna sendt fra USA med det utsyret vi kjøpte ville blitt rundt 5500 kr. Jeg tror det er billigere enn butikker fra f.eks nederland, men er ikke sikker. Ville sjekka en del nettsider og rekna hva som ble billigst (linker til utenlandske nettbutikker finner du på www.danielsbok.com, flott oversikt!!) Har også sett den på ebay til ok pris, var et par forhandlere som sendte til Norge sist jeg sjekka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå