mamsen & guttaboys Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Ja, snart 6 dager over ikm, har aldri gått en dag over. (kunne ha satt klokkeslett over da mensen kommer) men ikke denne gang. kan det være for at jeg har sluttet på p-pillen på januar? jeg har fått mensen en gang etter det.... jeg er inn i 1.pp. og har aldrig vært med på dette før, så jeg vet ikke helt. Jeg har hatt "smerter""murringer" eller hva jeg skal kalle det, i 14 dager pluss minus, trett og slapp,men samtidlig litt rastløs, VELDIG svimmel til tider. Det er ikke langt mellom latter og gråt. Brystene har blitt litt større(samboer har merket det), og litt mørkere. opp om natta for og tisse. litt mindre matlyst. føler meg rett og slett oppblåst. Tok en test på mandag,men den var negativ. er det fortidlig og se? Eller er det psyken som spiller meg et puss? Kan det være en liten spire som gror tro? Håper virkelig det........
2 tette - med flette Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Er ikke lett å si Ta en test til imorgen tidlig ? er ikke for tidlig å se, men noen bruker lenger tid på at hormonnivået stiger! Men det er også vanlig med litt uregelmessig mens når man har sluttet med piller da.. så kan jo komme av det og, men får håpe på det motsatte
mamsen & guttaboys Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2007 Mener selv at det er veldig godt gjort hvis det skal skje noe i den 1.pp. Men krysser fingre og tær:)
2 tette - med flette Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Er jo en del som blir gravide 1 prøve periode og da, så skal ikke se bort i fra det :=)
babygullz <3 vilde Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Ta en ny test:) med morgenurin:) kan jo hende du er sen med HCG stigning da...og at du kanskje ikke får en positiv test før det er gått 2-3 uker over IKM. Krysser fingrene for degXXXXXXXXXXXx
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 7. mars 2007 #7 Skrevet 7. mars 2007 Den første mnd etter pilleslutt gikk jeg også over tiden, hadde murringer, vondt i puppene osv. Og jeg var ikke gravid, bare kroppen som prøvde å "fikse" seg etter lang tid på pillene. Men det er jo også en del som blir gravide i første pp, og det er noen som ikke tester positivt før lenge etter IKM. Så det kan godt være at du er gravid. Krysser fingrene for det! Du får teste igjen i morgen eller om noen dager. Masse lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå