Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Jeg har festet en del i mine yngre dager(ikke at jeg er så gammel nå men),og det er ikke det at jeg vil ha det livet tilbake,men det jeg savner mest er å ture,den følelsen. Jeg har jo 2 barn og det er jo grunnen til at jeg holder meg unna,men vil bare gjøre det en siste gang. Den følelsen er så digg ass! Noen andre som føler på samme måte?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Ååååååå, ikke snakk om det engang. Jeg vil jeg vil jeg vil!!!! Jeg vil ture på bit!!!!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #5 Skrevet 18. mars 2007 Hva er det som gjør at du ikke kan ha deg en "voksenkveld" nå da i og med at det var greit før?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #6 Skrevet 21. mars 2007 jeg gjorde det jeg ,i helgen-var så digg!!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #7 Skrevet 21. mars 2007 høres digg ut.. skulle gjærne gjort det sjøl, men kjenner ingen som selger her jeg bor!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #8 Skrevet 21. mars 2007 Jeg skal til helga :-D Har en liten pose i skapet som venter, og ungene skal til utlandet. Perfekt påskudd, for om det skulle oppstå en situasjon, er det ingenting jeg kan bidra med fra eller til uansett.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #9 Skrevet 21. mars 2007 Herregud, dere er bra på tryne ass!! Gamble sånn med foreldreansvaret!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #10 Skrevet 21. mars 2007 Ja, trodde ikke dette var en side hvor man skulle oppfordre hverandre til å ruse seg!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #11 Skrevet 21. mars 2007 det går ikke på å oppfordre hverandre til å ruse seg da. man gjør like mye om ikke mer når man drikker seg drita full da! men det er min mening...Jeg tura den helgen som var for å få en avveksling fra hverdagen,gjør det isteden for å drikke,er ikke så glad i det,ikke røyker jeg heller lenger. Til deg som ikke får tak i lenger,egentlig ikke jeg heller,men har barnefri til helgen så jeg håper på å få tak i igjen da...fy...Dere som ikke har turet skjønner heller ikke den følelsen der gir...Lev livet og kos dere:)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #12 Skrevet 21. mars 2007 Herremin altså, trodde man ikke tok sånne sjangser når man ble foreldre jeg. Hører fortiden til spør du meg. Man har flere valg enn enten å drikke seg sørpe dritings eller å dra ei stripe vettu. Hva med å rdikke seg i fin form bare??? Latterlig altså.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #13 Skrevet 21. mars 2007 Folk er forskjellige. En rusform som passer deg, passer kanskje ikke en annen av forskjellige årsaker. Hva slags sjanser (uten g vel og merke) er det du snakker om forresten?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #14 Skrevet 21. mars 2007 For det første om du er så uheldig at det blir rassia akkurat den kvelden du gjør det /kjøper det. Da blir det ikke lett å ro seg unna for hverken barnevernet eller andre. Det kan ikke skje om du kjøper deg ei flaske vin på polet lissom. I tilleg så har du jo aldri en garanti 100 % for hva som er i stoffet du tar. Tenk om det går totalt galt en gang!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #15 Skrevet 21. mars 2007 Jeg vil bare støtte opp om at dette er en side der man skal få hjelp til hvordan man kan være sterk nok til å stå imot trangen til å ruse seg. Dere mødre og fedre som ruser dere, tro ikke at barna ikke får merke dette på kropp og sjel. Husk det for hver fyllekule, tur og high dere tar fjerner dere dere fra barnet deres. Jeg vet av erfaring at det finnes ingenting i denne verden som er verre enn å føle at mamma eller pappa ikke er i stand til å beskytte og ta vare på en. Og det gjelder uansett om barna er hjemme eller hos andre. Barn vet! De sier kanskje ikke noe, men de VET! Måtehold er mulig med alkohol, men dere vet like godt som meg at det er ikke noe som heter en måteholden tur!! Nei, det er ikke alle som burde få barn - og er man ikke moden nok til å ta avstand fra eller gjøre noe med rusproblemet sitt så bør man tenke seg godt om om man er skikket til å ta vare på barnet sitt eller om rusen er viktigere for deg...
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #16 Skrevet 22. mars 2007 Til dere som "vil ture på bit". Skam dere!!!! Dette er det verste jeg har hørt. Blir skremt over at det finnes mødre som dere. Mer uansvarlig og idiotisk tankegang og oppførsel har jeg ikke sett maken til!!! Håper barnevernet kommer og tar barna deres!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #17 Skrevet 22. mars 2007 Så barnevernet skal komme å ta barna mine fordi jeg tenker på og har gode minner fra en heller pjuskete fortid?
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2007 #18 Skrevet 23. mars 2007 herregud, dere er SYKE!! Stakkars barna deres som har slike foreldre!!!!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2007 #19 Skrevet 23. mars 2007 Ja - det synes jeg virkelig. Det høres ut som om din "pjuskete fortid" ikke er langt fra å bli en "pjuskete nåtid" slik som du uttrykker deg.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #20 Skrevet 24. mars 2007 Herlighet, det er da ikke synd på barna selv om mor har "ture-minner" fra tidligere... Jeg har selv en sånn fortid, var på tur bestandig jeg når datter var hos pappaen sin,. når hun var hjemme var jeg mamma, men når hun vr hos faren sin var jeg partydronning.. Hun har aldri tatt skade av det. 4 år siden jeg holdt opp nå, men jeg må helt ærlig innrømme at jeg savner det... kunne godt tenkt emg bare 1 kveld til... utrolig kos å være i det pratsomme hjørnet med gode venner:-) Men samboeren min nå tillater det aldri. Derfor gjør ikke jeg det. Men vil si det er bedre enn alkohol, man har iallefall kontroll over kroppen sin. *
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #21 Skrevet 24. mars 2007 beste opplevelsen jeg har hatt ever var på xtc, da stod jeg og min daværende kjæreste oppå dansepodiet, nyforelska og kun med øyne for hverandre, den 'speeda' versjon av titanic ble spillt, folk stod rundt oss og så på oss som dansa og dansa, så hverandre inn i øynene...og det var en helt ubeskrivelig opplevelse.. musikken var nydelig, discolysene traff ansiktet hans...en ordentlig sterk opplevelse som jeg aldri glemmer...sukk
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #22 Skrevet 24. mars 2007 Jeg skjønner ikke at du tør tenke tanken en gang, jeg! Er du ikke redd for å bli hekta på det igjen? Er du ikke redd evt ettervirkninger, som psykoser etc? Da vil det jo også gå ut over barna
RundLurt? Skrevet 29. mars 2007 #23 Skrevet 29. mars 2007 Den følelsen forsvinner når du blir voksen, hvis du blir det da=0)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #24 Skrevet 29. mars 2007 herregud!! noen blir hekta andre ikke! jeg rusa meg fra jeg var 13 til 25, og kjeg slutta på dagen og har heller ikke lyst til å ruse meg. så begynte jeg på adhd medisin, ritalin gikk på d i 6 mnd. jeg ble ikke avhengig av det heller og jeg fikk heller ikke abstinenser da jeg kutta medisinen rett ut. Alt er ikke svart hvit!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #25 Skrevet 8. oktober 2007 du skal være rimelig forsiktig med å onske at barnevernet tar barn fra noen, kanskje de kommer å tar dine barn en dag, hvem vet??? hilsen en som aldri har ruset seg, men ble seksuelt misbrukt av "barnevernet"... kall det hva du vil, jeg ble ikke vernet iallefall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå