Gå til innhold

HAr vært på UL: to små hjerter banket, MEN...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

...det ligger en blodpose og lurer bak fosterene.

Jeg hadde blødning på fredag, og var sikker på at jeg hadde mistet. Men heldigvis har jeg to små gull i magen min:-)

Det er fare for nye blødninger, og derfor må jeg ta det helt m ro. Er sykemeldt, så får vi ta en dag av gangen. Legen var veldig pessimistisk for at dette skulle gå bra, men jeg prøver så godt jeg kan å holde motet oppe!

Fortsetter under...

hei..jeg går gravid med tvillinger er 5mnd 3uker på vei i dag faktisk..helt fra uke 4 har jeg mer eller mindre blødd hele tiden...hatt tre kjempe store blødninger,hvor det virkelig kjentes ut som jeg tisset på meg,så mye kom det.å jeg har hatt kramper og mye vondt...siste blødning jeg hadde varte sammenhengende i over 1 mnd.(6 uker)HArvært sykemeldt fra dag 1 av svanger skapet,å takker for det,ellers kanskje det ikke hadde gått så bra...

å som jeg bekymtet meg å hadde ingen tro på at dette skulle gå veien..å min gynk var også skeptisk til at dette ville gå bra...men jeg var på kontr i dag å begge hjertene dunker å begge to vokser normalt...så det trenger ikke gå galt selv om du blør...men hold deg i ro.ligg mest mulig ,ikke løft...

hvor langt er du på vei da?? Virkelig lykke til...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...