Gå til innhold

Har vært på UL; to små hjerter banket, MEN....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

...det ligger en blodpose og lurer bak fosterene.

 

Kanskje noen husker meg... Jeg hadde blødning på fredag, og var sikker på at jeg hadde mistet. Men heldigvis har jeg to små gull i magen min:-)

 

Det er fare for nye blødninger, og derfor må jeg ta det helt m ro. Er sykemeldt, så får vi ta en dag av gangen. Legen var veldig pessimistisk for at dette skulle gå bra, men jeg prøver så godt jeg kan å holde motet oppe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer med to små;)

Prøv og ta det med ro, og ikke stresse. hvor langt er du på vei??

Og hvor lang tid regner de at det vil gå før faren for blødninger gir seg?

 

Masse lykke til!!

Vært optmistisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei er ikke gravid men har vært det 4 ganger. Har ikke vært på disse sidene på lenge men ville kikke litt i dag, fikk da lyst til å svare ditt innlegg. Jeg min yngste sønn på snart 3 år er et mirakelbarn. Jeg hadde kraftige blødninger som gikk over i styrtblødninger fra uke 8 og nesten ut hele svangerskapet. Det var en blodpose som lå mellom hinnene i fostersekken som fylte seg og tømte seg litt og litt og av ogtil noe voldsomt. Vil bare si at med det svangerskapet gikk det veldig bra. Jeg gikk ukentlig til ul fram til uke 20, da ble det hver annen uke før jeg på slutten gikk med 3 ukers mellom rom. Svangerskapet var en voldsom påkjenning og jeg måtte ligge i ro og slappe av helt til uke 24 da fikk jeg bevege litt mer på meg, var sykemeldt hele tiden. Ville bare med dette si at jeg vet at det kan gå bra. Har og opplevd mye likt og at det ikke gikk bra, men det var en litt annen sak for da viste det seg ved første blødning at det ene fosteret var dødt, 15 dager senere så var hjertet sluttet å slå på det andre (hadde da fått håp om 95% sjanse for at det siste fosteret ville overleve, var i uke 16). Tøft da vi opplevde det men heldigvis så fikk vi en sistemann til slutt. Lykke til og slapp av, håper jeg ikke har uroet deg med innlegget, for det var ikke meningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...