Gå til innhold

Væskemengde


bebito:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke godt å si hvor mye som er igjen i disse puppene for tia...;o) Gir dere mme i tilegg v måltider osv selv om dere ammer? Har kun fått pupp som melk pjokken min, men vil vel bli mindre av det etterhvert nå vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt 500 ml tilsammen - både melk, vann og væske i grøten. Ei venninne av meg som sa det forrige uke faktisk, hun hadde hørt det av HS.

 

Jeg ammer ikke lenger, men gir litt mme, han får nå 100 ml når han våkner en gang mellom 7-8, grøt i 9.30 - 10 tiden, 100 ml mme i 13.30 tiden ( + litt brødskive, har akkurat begynt med det nå ) og 1\2 glass med middag i 15.30 tiden. Så kveldsmat i 18 tiden ( 18.30 ). Så en flaske med 150 ml mme før han legger seg. Tilbyr vann ved alle måltider, han er veldig glad i det :) + frukt innimellom

For noen uker siden fikk han tre flasker med 150 ml mme pr døgn, men har begynt å trappe ned med melka pga at han får såpass mye mat nå. virker veldig fornøyd med det han får.

En må nesten bare prøve seg frem har jeg funnet ut, synes det er veldig vanskelig dette med mat og tidspunkt. Har nesten ikke nok timer i døgnet føles det som noen dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...