Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tester og tester :-)

Kjøpte fra billig-tester denne gangen. Helt svake kontrollstreker så langt, men jeg skal gi de en sjanse noen dager til.

Ikke helt sikker, men hadde eggløsningsslim på mandags morgen og.....tror jeg, hadde sex kvelden før, så kanskje det bare var rester.....

Håper jeg har EL ila uken, reiser bort fra mann på mandag.....

Har du prøvd lenge emblamamma?

Jeg stoler ikke på de billige testene jeg, derfor begynte jeg å kjøpe CB sin digitale el.test :o) Den er råbra, men det koster litt ekstra, men jeg synes den er verdt hver eneste krone. Jeg er inne i min 11pp, har el i disse tider selv. Kjenner el.smerter så el er rundt hjørnet her, fikk negativ el.test tidligere idag, så det skjer kanskje imorgen :o) Krysser fingrene mine for det.

Lykke til da :-)

Enig i at CB nok er det beste, men av og tillitt lat ift å gå på apoteket....

Kanskje testing bare er tull....man blir jo temmelig fokusert!!

Mistet i MA for ca ett år siden, nå begynner prøveperioden å bli temmelig lang. Har en datter på fire fra før.

Hei! Jeg fikk faktisk eggløsningsslim og el smerter på en onsdag denne pp' en, men det var først på mandagen etter at jeg fikk positiv el test på CB digital, så jo tror det er fullt mulig at du merker at el er på gang så tidlig, men test du for sikkerhetsskyld! Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...