Gå til innhold

Hva ville dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har hatt vondt i 3-4 timer nå nede i ryggen. Og nede i magen. Ungen har vært veldig aktiv og jeg tror det er han som sparker/slår borti noe. Bla. blæra, må nesten hele tiden på do. Magen er hard.

Gjorde noe husarbeid i dag og er sikkert det som tar på nå.

Ville dere bare slappet av, eller er det noen grunn til å ringe rundt. Er 9 dager på overtid idag.Min bror (med to barn:) )foreslo at jeg skulle ringe sykehuset, men jeg mener at det ikke er vits. Ikke enda iallefall. Jeg har ikke så vondt, det er helt sikkert ikke rier.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nede i ryggen og nede i magen, da kan det være rier. Er de tette? Er de det hadde jeg kontaktet sykehuset

Kan også være kynnere og jeg har lest at om en beveger seg så skal de gi seg, men legen på sykehuset sa at det var motsatt. Så om du har vært aktiv, kan du legge deg nedpå å se om det gir seg litt.

Skrevet

ok. Da skal jeg se det lltt an

Skrevet

Tror nok jeg bare ville tatt det med ro og lagt meg tidlig og sett det an. Man kjenner når det er rier, og for de aller aller fleste blir vel de såpass vonde at det ikke er noen tvil før det begynner bli aktuelt å dra til sykehuset. Kanskje noe er igang, men du har nok god tid... Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...