Gå til innhold

Tusen takk for hjelp tidligere idag Expat!!

Anbefalte innlegg

Du skulle bare ha visst hvilken stor h jelp du var for meg tidligere i dag. Jeg var virkelig fortvilt. Har jo hatt tilstoppa melkeganger før, men ingenting var likt det i dag. Ikke før du hjalp meg skjønte jeg jo at problemet var noe helt annet denne gangen.

Nå har tid roet seg meg mye, begge barna er i seng. Og jeg kan slappe av litt. Etter at jeg fikk hull på den blemma tidligere og proppen slapp har det gått bra. Amminga har funka etter det. Så tror jeg slipper og ta hull på den igjen. Har nesten ikke vondt lenger heller, bare litt øm der den proppen satt.

Vil bare få takket deg ordentlig. Du og mange andre ammehjelpere gjør en formidabel jobb. Du var en engel for meg i dag da du hørte mitt rop om hjelp her jeg satt fortvilt i tårer og smerter.

At dere faktisk tar dere tid til og svare alle oss med våre problemer står det stor respekt av og er virkelig rørende. Dere er til stor hjelp for mange mammaer og små babyer som får beholde sine god pupper med deilig mm.

Takk for hjelpen.

Nå skal jeg inn på ammehjelpen.no og melde meg som støtte medlem. Denne viktige jobben trenger støtte.

klemmer fra en mye lykkligere solita nå :-))

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...