-carina- Skrevet 7. mars 2007 #1 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg vet om et hus som er til salgs sentralt i Oslo... Var ikke så dyrt heller... Ta en titt! ) http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=290090438569 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 7. mars 2007 #2 Del Skrevet 7. mars 2007 Hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 7. mars 2007 #3 Del Skrevet 7. mars 2007 Nå spør jeg om noe fryktelig dumt, men er det liksom meninga å svindle noen, eller er det kun humoristisk? Ebay er jo seriøst det, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg tror dette ikke er den riktige Ebay?? Bare en side som skal ligne på Ebay, laget for tøys? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 7. mars 2007 Nja, jeg var inne og tittet på "riktige" Ebay nå, det ser jo helt likt ut... Vet jammen ikke, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 7. mars 2007 #6 Del Skrevet 7. mars 2007 Hehe, jeg har aldri vært inne på ebay før jeg, skjønner du, så logo og sånt kjenner jeg faktisk ikke til. Huff, nå gjemmer jeg hodet i genseren min og er fryktelig flau! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 7. mars 2007 Ikke noe å være flau for... Jeg var akkurat inne på den riktige Ebay (www.ebay.com) og det ser jo helt likt ut! Men det er jo litt snålt, for jeg trodde også at Ebay skulle være en seriøs side! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå