Gå til innhold

For tynn?


mulrooney

Anbefalte innlegg

Da jenta mi blei født veide hun 3420g og var 50cm lang.På 3 mnd kontrollen nå var hu 5240g og 61 cm lang...

Helsesøster mente at hun var tynn etter kurven....har hun rett? er hun for tynn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

helsesøstre mener mye rart... hvis man regner litt ser man jo at dattera di har lagt på seg ca 150g i uka, og det er helt ok!

synes du selv at hun er for tynn? virker hun slapp? hvis ikke så hadde jeg ikke brydd meg om det hs mener... dem er altfor opptatte av vekt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsesøstrene er så altfor opptatt av disse kurvene sine. Som siska sier, hvis du mener hun ser bra ut og hun er våken og opplagt er det nok bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi er ca som din. Helsesøster har sagt til meg at så lenge hun følger sin egen kurve så er det bra. Hun ligger under normalen, men følger sin egen kurve fint. Så da er vi alle fornøyde. Jenta mi er blir og fornøyd. Hun får både mm og mme. Se heller på kurven til babyen enn gjennomsnittet mener jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er så opptatt av at ungene er for tynne. Se heller på henne om hun har det bra!

 

De reagerer aldri når det er motsatt heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnus er også sånn. 3670 g og 49 cm lang ved fødsel. Nå ved 3 mnd er han 5380 og 61. Jeg fikk beskjed av helsesøster om å gi han tillegg til mm. Det ødla hele amminga for oss.

 

Så lenge ho er frisk og fin, er det ingen grunn til bekymring. Det orker ikke jeg mer i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...