prøver&prøver... Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 hvorfor kan ikke strekene være like tydelige????? vet jeg testa tidlig,men grrrrrr,jeg vil ha klart svar!!:=)
rosa rose Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 dei sier at to streker er to streker!! Gratulerer!
Skurvelurven Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Jeg hadde også svake loddrette streker på to tester. Kjøpte så digitale tester. Der står det enten gravid eller ikke gravid, så man slipper å tyde:) Og jammen var jeg gravid:)
Smashing termin 29.10.07 Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Jeg hadde det også slik! Var gravid jeg;-) Gratulerer!
prøver&prøver... Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. mars 2007 mener dere det?? har jeg en spire i magen?? jippii...men roper ikke høyt enda,er redd mensen skal komme åtesten var falsk...
Ioren Skrevet 8. mars 2007 #7 Skrevet 8. mars 2007 Det sies at det ikke finnes noe som heter falsk positiv test. Er vel pga at testen reagerer med hcg (tror jeg) som man bare har i kroppe når man er gravid. Er iallefall det jeg har hørt;) Tok en test i begynnelsen av februar somn viste svak, svak positiv; nå sitter jeg her med morgenkvalme og har fått sett min lille på UL allerede Gratulerer =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå