Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SM siden jul.. starter på permisjonen i mårra.. :)

Skrevet

jobber ca 50% +++

Skrevet

150% minst...orker egentlig ikke mer, men er jo ikke syk heller..og veldig dårlig til å si nei. tre uker til ordinær permisjon, legen min kjenner meg og arbeidsforholdet mitt så hun har villet sykemelde meg siden jul fordi hun ikke tror at jeg klarer ta hensyn. Fristet til å gi meg nå blandet med trangen til å vær superkvinne som klarer alt..hvorfor skal det være så vanskelig??? Noen synes man er dum fordi man ikke tar det mer med ro mens andre fnyser av alle de late gravide som tar det som sykdom og er hjemme..ikke lett å tilfredsstille alle nei...

Skrevet

Jeg jobber 50% og har gjort det siden før jul. Neste uke er den siste før jeg går i permisjon. Skal bli deilig, men er glad for å ha kunnet jobbe helt fram til nå.

Skrevet

Jippi ja ja jippi jippi hei:)

I dag er mins siste jobbdag før jeg går i svangerskapspermisjon.... Endelig skal jeg få tid til å konsentrere meg fullt og helt om det forestående.

Skrevet

Ja, 100 %. Kjenner riktignok at det er mer slitsomt enn før... Puhh! 5 arbeidsuker igjen.

Skrevet

Jeg er i full jobb jeg også. Har fått beskjed av lege og jordmor om å trappe ned snart. Har bekkenløsning og sover lite og dårlig om nettene. Trenger det overskuddet jeg kan få føler jeg... Tar det litt etterhvert. 70 dager til termin i dag! Er så redd for at dagene skal snegle seg avgårde dersom jeg skal gå hjemme for lenge før fødselen....

Skrevet

I 60%. Sykmeldt i 40%. Akkuratt passe nå!

Skrevet

Er halvt sykemeldt, men vurderer full sykemelding ettersom jeg har så mye bekkenplager og nesten ikke får søvn for tida.

Skrevet

Jeg er 100 % sykmeldt og har vært det siden 9.januar. Da ble jeg sykmeldt pga magesmerter. Før det jobbet jeg 50 % pga hofteproblemer og det fungerte veldig bra. Nå får jeg ikke jobbe pga magen og kynnere. Og kommer heller ikke tilbake på jobb tror jeg før permisjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...