Gå til innhold

Og når ble jeg medlem av Liberoklubben...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på når jeg ble medlem der..? Fikk brev i posten i dag; velkommen som medlem? Pluss et par prøveprodukter, bleier etc. Klør meg i hodet, skjønner ikke når jeg skal ha meldt meg inn der? Flere som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Jeg fikk også plutselig et brev + prøver i posten for noen uker siden uten å ha meldt meg inn... Pussige greier!

Skrevet

jeg har meldt meg inn men ikke fått noe...hehe

Skrevet

Og jeg meldte meg inn for lenge siden og har ikke fått noe, hm.

Skrevet

De lurer som regel inn en aksept fra deg uten at du helt er klar over det... I Sandvik, Goboken eller liknenede... Jeg er plutselig medlem av Pampersklubben, fant senere ut at det er pga apotekpakken.

Husk at vi gravide og småbarnsmødre er HOT for markedsførerene, det er masse penger å tjene på oss i mage år fremover og da gjelder det å være tidlig ute med å kapre oss!! :o) Sleipt, men sånn er det!

NB, de har ikke lov å sende deg direkte post uten å ha din aksept, så hvis du mener du ikke har gitt dem lov får du bare gi dem inn! :o)

Hilsen Markedsføringsstudine! :o)

Skrevet

Sikkert når du registrerte deg her på barnimagen, var en liten rute der man skulle hake av om man ville motta prøver og informasjon fra Libero, tar jeg ikke helt feil var den vel haket av i utgangspunktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...