Trillet Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 jeg har 5 uker igjen til termin... Jeg er enda i praksis i hjemmesykepleien og må ærlig innrømme at det er UTROLIG tungt, men trenger heldigvis ikke gjøre de tyngste tingene... Når jeg da kommer hjem sover jeg i en eller to eller kanskje tre timer noen dager. Er HELT utslått og gidder ingenting... Har dårlig samvittighet for at jeg ikke har vært ute å gått, ikke gjort yoga eller noen ting.... Lurer på hvor mye dere andre egentli gjør om dagene? I helgene merker jeg stor forskjell. Klarer klart mye mer. Da er jeg på besøk, gjør husarbeid o.l.... veldig deilig!!!
Gjest Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Har kjempemasse overskudd!Var hos jordmor i dag og fikk beskjed om å ta det VELDIG me ro pga høyt blodtrykk.Klarer liksom ikke å sitte i ro,samtidig som jeg vet at det skulle ha vært vasket og ryddet etc.Har 7 uker igjen så jeg er veldig fornøyd med formen
Gjest Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Ja,jobber ennå.Fikk 50% sykemelding fra i dag.Skal jobbe fra 8-12 hver dag resetn av tiden.Har bare 4 uker igjen:-).Dessuten har jeg 2 barn fra før på 4 og 6 år,så det er litt merkelig.Har ikke vært i så god form på slutten av de andre svangerskapene
Nr-2-i-magen Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Jeg har ikke overskudd i det hele tatt. Vil helst bare sove hele tiden. Står opp om morningen, dusjer og spiser, så er jeg helt utslitt og må sove noen timer igjen Så står jeg opp atter engang, spiser lunsj og sjekker mail. Og deretter drar til fysiobehandling/trening. Og når jeg kommer hjem ser jeg litt på tv og deretter er det tilbake i sengen og jeg atter engang ligger å vrir meg i halsbrann og ryggvondt til jeg sovner I mitt tilfelle har jeg fått beskjed om at jeg slutter å jobbe før jeg kutter ned på treninga. (om det er noe jordmor og lege mener gjelder for alle gravide eller om det er kun snakk om tilfeller som meg, med bekkenløsning og kronisk ryggvondt, vet jeg ikke.) Min dag er lik uannsett om det er hverdag eller helg....
ninsoer Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 har vært sykemeldt siden jul... har litt over 3 uker til termin. og har nesten ikke overskudd til noen ting.. de siste dagene har jeg ikke hatt overskudd til å være sosial engang.. men i dag har jeg hatt en topp i gjen.. fått gjort masse husarbeid og hatt besøk.. deiligt å få gjort litt.. er bra sliten nå på kvelden.. men må bare få gjort litt når jeg har energi og føler for å gjøre litt.. synes du er urtulig flink med tanke på at du enno er i praksis når du har 5 uker i gjenn.. vet selv hvor tungt d er å studere. er sykepleier selv.. og hadde nok med meg selv når jeg studerte. jeg prøver å holde orden i huset om dagene.. ellers er d ikke så mye jeg gjør.. er en del på café.. men er blitt lite av d den siste uka... da jeg har vært tappet for energi.. håper d er energien som er på tur opp igjen no.. har slitt med mye kynnere og de tar enegien ut av kroppen sa JM i dag.. har hatt mindre i d siste..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 7. mars 2007 #7 Skrevet 7. mars 2007 Om dagen - 0 Jeg har vært syk med feber siden lørdag kveld og det har tenkt å sitte i litt til. Dessuten har jeg gullet på 2,5 hjemme så det blir lange dager!!! Men sånn utenom det er det ikke så ille =) =) =)
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 7. mars 2007 #8 Skrevet 7. mars 2007 Jeg har plutselig fått masse energi. styrer på hjemme og synes jeg sover bedre om natten. sikkert derfor jeg har mere overskudd. Bekkenløsningen jeg har vært plaget med, har blitt bedre også. Dette pga hodet er festet slik at det har blitt mer stabilt i følge legen. Lenge siden jeg har vært i så god form i løpet av sv.skapet. håper det varer litt til.
Trillet Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. mars 2007 Mååå bare innrømme at det egentli er godt å høre at det er flere som er slitne.....) har vært i kjempeform hele svangerskapet, og er jo det enda, men er bare sliten nå....Gleder meg til å være ferdig i praksis slik at jeg får ornda til at babyen kommer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå