Gå til innhold

landstreffet


25.nov.08 og 14.07.06

Anbefalte innlegg

Mange som kommer?

Siste frist idag for innbetaling?

Hvor i landet kommer dere fra?

:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke så mange som har meldt seg, nei... Påmeldingsfrist 10. mars... Så om det ikke renner inn med påmeldinger de siste tre dagene blir det dessverre ikke noe treff! :o(

 

Vi som har meldt oss på bor i Oslo, men det er to til som avventer å melde seg på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange har meldt seg på? For jeg vurderer å bare være der på fredagen. Skal i 60årslag til svigermor på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire som har meldt seg på, to som vurderer... Og kanskje "mammaen til Jørgen" også vurderer... Men vi må være 20 stykker til middag! Så da mangler vi 13... :o(

Mange som sa de hadde lyst til å bli med, men det var kanskje mer ønskedrømmer? Får vel holde oss til disse onsdagstreffene, ser det ut til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skjønner jo disse som har lang reisevei da. Nå er jeg fryktelig usikker, skal jeg avvente hele greia nå da, kanskje? I hvert fall fram til siste frist? Siden jeg er fryktelig usikker på hvordan jeg skal få dette til å gå opp i opp med lørdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du bare skal være med på fredagen så skal du jo ikke betale noe som helst... :o)

 

Bare de som skal ha middag på lørdag som skal betale! Så du kan jo bare avvente og se hva som skjer... Men jeg ville tro at flere hadde meldt sin interesse nå dersom det skulle ha blitt noe. Så det blir vel ikke noe... :o(

 

Men onsdag om to uker skal vi ha treff på Child Planet her i Oslo. Det er sikkert noe for Hoppetussa di! Sjekk treffsidene! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, tenkte kanskje for leie av lokalet jeg? Høres ikke lovende ut dette nei.

 

Hørtes spennende ut med treffet! Dette har jeg lyst til! Får se om også det blir med tanken - hørtes ut som noe for min Ingrid! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, 450 er for middagen på lørdag og så følger liksom lokalet med... Fredagen har vi ikke noe lokale, men det er flere rom på Haraldsheimen der som vi kan sitte i! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har avventet bl.a. for å se hvor mange som har meldt seg på. Kanskje litt dumt det da. Jeg kan jo godt betale inn, men jeg trodde det kanskje var minst 15 påmeldte. Vi kunne jo treffes den lørdagen uansett, eller kanskje vi skal holde oss til onsdagene...må nok komme onsdag 21 til childs planet, Jørgen passer nok inn der så aktiv som han er ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det ser ikke ut som om det blir no treff,og dumt er det da,sender en oppfordring til alle som ikke bor i oslo om å melde seg på da,jeg bor på vestlandet og må ta fly for å være med,og av den grunn så vill jeg ikke bestille bill før jeg ser om det blir no,så jenter dere som vill kan vi ikke prøve å få det til da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...