Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Hei noen her som ikke har hatt sex siden de ble gravide?????? Har ikke jeg. Jeg har ikke hatt lyst, og gubben syntes det er helt greit selv om han savner det litt. men han aksepterer det. Jeg syntes det er lite frsitende, og er redd for at noe skal skje. Kanskje pga jeg har mistet en gang.....
Gjest Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 hei.. kjenner meg igjen!! vi har prøvd tre ganger tror jeg.. men jeg orka ikke mer enn et par sekunder, dette var tidlig i graviditeten.. de første ukene tror jeg. jeg har ikke lyst jeg heller, håper det endrer seg når jeg har født.. hvis ikke syns jeg synd på sambo. hehe.. han syns det er kjipt at jeg ikke vil, han savner det veldig. men han har lært og leve med det å aksepterer det nå. men samtidig gleder han seg veldig til jeg har lyst igjen da! hehe:)
**My little Miss drama and I** Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Samme her, eller har hatt sex etter at jeg ble gravid ja, men det er minimalt! sist vi prøvde var det vondt å ubehagelig så vi droppa nokk det ja;) føler meg ikke direkte attraktiv heller.. han er så snill og tålmodig at vi klarer å vente nå når det er så kort igjenn... Men gleder oss begge til ting blir litt normalt igjenn;-)... spørs om visst jeg blir på overtid at vi ikke prøver da kun for å sette noe i gang;-P...
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 åh....så godt å høre at det er flere...heh;) Ja samb min er jo også verdens mest tålmodige..... Helt utrolig. Kan hende han får seg litt hvis jeg må gå på overtid ja..hehe
Pinguuu Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Takk og lov at det er flere, trodde det var kunn meg eg...
Tessa-81 Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 Artig å lese innleggene. Det er så mange som ikke orker å ha sex. Slik er de fleste venninnen mine som er gravid også. Mitt problem er motsatt. Jeg orker å ha sex, men samboeren min er blitt mindre interessert etter at jeg ble gravid. Han sier at det er på grunn av at jeg er gravid og han er redd for å skade barnet eller gjøre noe så det blir abort. Jeg har forklart han det mange ganger at det ikke er noe hinder å ha sex fordi man er gravid. Min lyst er i grunn nesten som alltid. Vil gjerne flere ganger i uken jeg, men det har vært i snitt 1 gang per uke siden jeg ble gravid. :-)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #7 Skrevet 7. mars 2007 oi du verden. jaja...er jeg som er redd for å skade her, selv om je vet veldig godt at det ikke gjør det. Men nå ha han klart seg uten sex i 7 mnd så da får han jammen klare seg uten de 2 siste og..heh
*ks 75* Skrevet 7. mars 2007 #8 Skrevet 7. mars 2007 Sex vet eg nesten ikke hva er lenger men min kjære er kjempe tolmodig. Drømmer masse om det i søvne men når det kommer til stykke frister det ikke har bekkenløsning og åreknuter i underlivet og er så hoven av den grunn at eg tror nesten det ikke er gjennomførbart. Håper lysten tar seg opp igjen fort for oss begge etter fødsel...
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #9 Skrevet 7. mars 2007 signerer på denne tråden. orker bare ikke- blir distrahert av sparking og har tørre slimhinner. ikke en vinner akkurat.hehe
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #10 Skrevet 7. mars 2007 Vi har bare hatt sex 1 gang siden jeg ble gravid. Var da i uke 18ca. Endelig kvitt kvalmen og hadde litt lyst tilbake. Men etter det har det dabba helt av. Føler meg ikke vel med magen og at det ligger en baby inni der "og får med seg alt" klarer liksom ikke fokusere særlig på sexen da- Pluss at babyen sparker helt vilt om dagen og jeg får kynnere bare jeg leer litt på meg. Men jeg må si jeg gleder meg veldig til å blir ferdig og klar igjen. Vi fikk ett bedre sexliv etter fødselen av førstemann, og håper det tar seg enda mer opp etter 2 mann (=
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #11 Skrevet 7. mars 2007 Oj.. Jeg er vel unntaket i dette selskapet... Av en eller annen grunn har stort sett hele 2 tri, og nå starten på 3 tri ført med seg masse sex. Tror hormonene mine er helt løpske, har ikke akkurat vært så lysten før ;0) Her koser vi oss mer enn før, dvs 4-5 dager i uka!!! Mannen er storfornøyd! hi-hi
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #12 Skrevet 7. mars 2007 Vi har det helt motsatt:) Her har vi masse sex og koser oss(",) -45 ganger i uka minst...hehehe Har alltid vært veldig glad i sex jeg og sambo, og at vi er gravide gjør ingenting;) Men må jo si vi gleder oss til å kunne praktisere litt flere stillinger igjen da(",) det går mye i "fu ifang" og "doggy" hehehe Så det skal bli digg med en ridetur og vanlig misjonær stilling....
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #13 Skrevet 8. mars 2007 Jeg er nå i uke 37 og vi har hatt sex hele svangerskapet og ikke mindre nå... For oss vil det si omtrent hver dag, og i helgene flere ganger om dagen. Vi tok det kanskje litt roligere helt i begynnelsen fordi jeg hadde vondt i magen og puppene, men i andre trimester ble jeg mer kåt enn jeg har vært noen gang og ville gjerne ha sex hele dagen- tenkte masse på det. Nå i siste trimester har det roet seg litt, føler meg ikke småkåt hele tiden, men det skal ikke mye til før jeg er klar for en omgang. Mannen min koser seg og sier det bare blir bedre og bedre. Det har vært en god bekreftelse for meg også, for jeg føler meg jo ikke så veldig deilig etterhvert.. Men jeg merker hvordan regelmessig sex gjør at mannen min er avslappet og at vi holder oss nære hverandre. For å være ærlig er jeg nå litt bekymret for hvor lenge ETTER fødselen man bør vente- eller hvor lenge man ikke orker- ha sex (vet jo at det går minst 6 uker før underlivet begynner å bli vanlig igjen, men er det normalt at man har lyst og ork etter det...eller?) . Og så har jeg litt angst for at mannen min plutselig ikke vil ha meg/tenner på meg lenger etter fødsel og med rennende pupper osv.. Dette har nok litt sammenheng med at det skjedde i hans første ekteskap- han sier ikke rett ut at han mistet lysten på henne, men jeg vet at alt ble vanskelig mellom dem, inkludert sex-etter at barnet ble født.. Noen som har erfaringer??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå