Gå til innhold

Det stikker der nede og presser! hva er det? er i uke 34

Anbefalte innlegg

Skrevet

I hele dag når jeg har gått eller så stikker det der nede ,kjennes ut som om hun vil ut, det er ubehagelig/vondt... det er sånn press der nede.. er det hodet som fester seg kanskje eller ,noen som vet? Hun har logget med hodet ned i 2 uker nå ,men er jo bare 33+4...

:) takk for svar på forhånd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har hatt det i to uker nå. Trodde det var hodet som fester seg, men på kontroll hos jm så var ikke hodet i nærheten av å være festet engang.. Håper stikkingene kanskje er modning da.. Er ikke noe komfortabelt, så håper det er godt for noe iallefall. Jeg er i uke 37 nå.

Skrevet

det er bare at kroppen gjør seg klar til fødsel..bekkenet utvider seg kanskje litt, babyen presser seg litt lengre ned.. jeg vet ikke helt hva det er, men det er helt normalt. Jeg har hatt det i to mnd alt,og er 34+5 i dag... Forferdelig plagsomt og ubehagelig,ja... Det er iallefall ikke noe farlig... :) Hadde mye sånn sist gang også...

Skrevet

Akkurat på denne måten har jeg det oxo. Jeg er 33+6 i dag. Stikker og "stråler" nedi underlivet, spesielt når jeg går. Og så kjennes det ut som om noen har sparka meg i skrittet!! Skikkelig ømt og vondt. Er hoven i tillegg:(

Godt det ikke er mange ukene igjen sier jeg!!

Skrevet

Har det akkurat på samme måten som deg. VAr til jordmor i dag, og spurte henne om akkurat dette. Det er visstnok helt normalt. Når det presser på og barnet kommer lenger og lenger ned i bekkenet hender det at nerver kommer i klem. Noe som kan gjøre fryktelig vondt. Så selv om det er veldig ubehagelig er det både ufarlig og helt normalt. Jeg ble ihvertfall beroliget over dette! Kjentes jo ut som det var en kniv der oppe, så ble litt skremt første gangen........

Skrevet

Dette er helt vanlig:) Og hos meg skyldes mye av disse smertene/stikkingene at babyen "porrer"hodet ned igjennom;) Er i uke 37 og vet at den lille ligger med hodet ned selv om det ikke har festet seg! Var JM som bekreftet dette for meg. Litt gøy å tenke på at den lille ligger å plager mammaen sin sånn ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...