Gå til innhold

nå ble jeg litt i stuss...

Anbefalte innlegg

hadde ikm i går. ingen tegn til tr. tok en gr-test i dag tidlig, men hadde så dårlig tid at jeg måtte springe før d var gått 5 min. nå så jeg på testen og den andre streken (som tilsier graviditet) var blitt svak, svak men helt i kanten, i øverste delen av streken var fargen sterkere. kan d betyr at jeg er gravid??? står at man ikke bør lese av testen etter d har gått 5 min...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8528782-n%C3%A5-ble-jeg-litt-i-stuss/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg klarer ikke tro at jeg er d før jeg ser en klart positiv test!! men har ikke flere tester hjemme nå...vi har prøvd i totalt 15 pp. 8 pp først, så hadde vi et langt opphold grunnet jobbsituasjon. nå har vi prøvd i 7 pp...håper du har rett!! nå er jeg lei av å se den tanta komme mnd. etter mnd....

Kult! arti at det er flere som har testet idag...det har jeg og, og slo posiivt ut, men min var også svak. jeg har kjøpt en til og skal vente de anbefalte 48 tier før jeg prøver på nytt med en test...Har du regnet deg til termin 15.11 også??

Annonse

jeg fikk tr i går, tre dager over ikm :( men det rare var at jeg fikk den for seint (kommer alltid på den 29. dagen). i tillegg har jeg ikke hatt noen menssmerter. og siden jeg testet svakt positivt har jeg kanskje vært gravid, men mistet? kom ut noe som verken var blod eller slim, noe lite som lignet på sånn skinn som er utenpå pølser...ikke særlig delikat hvetfall. og nå blør jeg som aldri før :( :( :( JEG VIL BLI GRAVID!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...