Gå til innhold

hjeeelp..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

noen av dere som fikk prikkete utslett etter dere ble gravid? har plutselig fått masse små prikker.. begynte på hender å i ansiktet, bare noen få prikker,nå hadde jeg fått masse på lårene og..har også fått urinveisinfeksjon før første gang i mitt liv.. noen andre som ble plaget med det med engang etter graviditet ?

Takk for svar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei... jeg har fått masse røde utslett på brystkassa... Utrolig irriterende, men det verken klør eller svir, så jeg vet ikke hva de kommer av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei mine klør heller ikke.. dvs hadde to sånne prikker på hendene, som klødde, men ingen av de andre prikkene klør.. de bare er der.. ser nesten ut som kviser, bare at jeg ser at det ikke er kviser :P rart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du begynt på antibiotika kur, for UVI? I så fall kom prikkene før eller etter det? Noen reagerer med utslett på antibiotika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm kanskje det er det ja! jeg slutta på antibiotikaen på forrige torsdag.. så er jo en uke siden, men prikkene er der enda... faktisk kom de på lårene i går først.. så er jo ganske lenge etter jeg slutta på medisinen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...